internet en bellen, welke provider?

Hallo, wie kan me helepen d.m.v. advies?

Wij hebben nu een jaar of 2 internet en bellen van UPC. Nooit geen porblemen gehad tot afgelopen 4 weken. Constant storingen waadroor we soms wel 8 uur op een dag geen telefoon en internet hadden. En dit gebeurde bijna om de dag. Na vele telefoontjes zijn ze donderdag dus geweest en volgens hun was het opgelost, niet dus :twisted: Nu willen ze weer een monteur sturen maar daar ga ik niet mee akkoord! Mijn buurman 2 deuren verderop heeft op precies hetzelfde moment geen internet en telefoon en nog meerdere mensen in de straat. Het probleem ligt dus niet binnenshuis maar buitenshuis maar ze weigeren om dat te controleren want volgens het protocol :snooty: moeten ze eerst weer hier kijken. Ja daaaaag, ga niet weer een ochtend vrij nemen voor iets wat buitenshuis ligt. Nu moeten dus eerst alle buurmannen ook UPC bellen dat ze geen internet hebben en dan gaan ze misschien kijken. Maar ja, er is vaak een wachttijd van meer dan 15 minuten en dat met een 0900 nummer en de kosten van je mobiele telefoon dus dat tikt lekker aan.

Een hoop frustraties en ik ben nu dus helemaal klaar met UPC :snooty: en wil dus een andere provider voor internet en bellen.

Welke provider hebben jullie en hoeveel zijn jullie per maand kwijt?

Sorry voor het lange verhaal :oops:

wij hebben tele2 :thumbup:

:-*

@kimmiejj wrote:

wij hebben tele2 :thumbup:

:-*

Wij ook.

xs4all

telfort :thumbup:

heb net gekeken voor tele2 maar is helaas bij ons in de wijk niet beschikbaar :frowning: zag dat ze tot beste waren beoordeeld bij de Consumentenbond.

kpn… :thumbup:

Alice :thumbup:

Wij hebben telefonie en internet van orange (is online geworden sinds kort)

Ben zeer tevreden, ook als je ze belt…vrij snel iemand aan de lijn, je

wordt niet afgescheept en denken echt met je mee. Super service

dus ook nog! :thumbup: