Internaat voor baby,s in België .

Site ook even bekeken…ziet er idd goed uit…zeker als het ook dient als ‘nood’ opvang voor ouders die aanvoelen dat ze er niet meer uitkomen…een soort vangnet…

Als reguliere opvang voor 5 dagen per week incl de nachten zou ik het nooit doen…maar denk dat het te nuanceren is…

Mijn man werkt ook veel nachten en weekeinden…stel dat hij er alleen voor zou staan…wat moet hij dan? Een opvang voor de nachten kan dan veel goedmaken (al heb je daar hier ook GO voor).

In de middag is hij er gewoon weer voor ze…

Wie zijn toch die mensen bij wie ik in het weekend ga logeren? :think:

Mogen die beebjes er echt 5 dagen en nachten aan een stuk blijven?

@Hupsakee wrote:

Wie zijn toch die mensen bij wie ik in het weekend ga logeren? :think:

Mogen die beebjes er echt 5 dagen en nachten aan een stuk blijven?

Ik zie eigenlijk alleen dat ze zowel dag- als nachtopvang bieden…niet dat het perse de hele week moet zijn…

Maar voor ouders die een uitweg zoeken in een benarde situatie (punt van gek worden),dan kan een weekje je baby uit logeren brengen (eenmaling) daar ook…neem aan dat er daarna wel begeleiding geboden gaat worden en je niet na een week vrolijk je kind weer op kan halen alsof er niets gebeurt is…

Volgens mij is het wat dat betreft juist een mooi gegeven…een veilige plek voor je kindje en een laagdrempelige stap naar toegeven dat je hulp nodig hebt…