ik heb er 2… 1 5 x 5 vaks met veelal kinderspul en 1 4 x 4 in de woonkamer. Ik zal vanavond even foto’s maken. I love expedit hihi…
was toevallig net bij de huisarts en zag de kast staan ( 1x5 model ) er past in zo’n bak idd flink veel ruimte, maar eens kijken hoe we de kast gaan toepassen, maar het gaat hem wel worden denk ik!
wij hebben laatst ook de kamer veranderd en de expedit erin gezet. Handig
voor al onze zooi
Wij hebben onze eettafel er gewoon tegenaan gezet, kan het ook zo weer veranderd worden.
Ervaring met dit spul van de Ikea is dat het snel krast, dus de tafel vonden we
sowieso niet handig.
Ik heb juist helemaal geen ervaring met snel krassen van IKEA-spullen (en daar heb ik veel van hihihi) Maar er past inderdaad echt heel veel in die bakken! En je kunt er allerlei soorten bakken in doen! (Die blauwe van mijn foto zijn maar 4 euro per stuk!)
Wij hebben ook een expedit kast in de woonkamer.
Lekker groot: 5x5
In de onderste rij hebben we van die transparante Lekman-bakken, maar die zijn erg gewild, want ik wil er bij hebben, en elke keer als wij naar de Ikea gaan en ik check van te voren… zijn die dingen niet op voorraad!!! :evil:
Dus nu staat er ook nog los (groot) speelgoed in.
En verder; boeken, fotootje, fotoalbums, mandje met kleine zooi, mandje met waxinelichtjes etc.
Erg handig!
En stoffig :oops: Manlief wil geen deurtjes/laatjes, dus ja…
Boven op de badkamer hebben we er ook 2 staan (allebei 2x2), aan beide kanten naast het wasmeubel.
In de ene liggen handdoeken/washandjes.
In de ander (waar ik wel een deur en laatjes ‘mocht’ ) nog allerlei rommeltjes, poetsdoekjes etc.
:thumbup:
Wordt het niet vochtig in de badkamer? Dat er plekken op komen of zo? Is namelijk best wel een ideale kast voor in de badkamer ook! (staan nu lelijke smalle kastjes waar amper iets in past)
@Noekie wrote:
Wordt het niet vochtig in de badkamer? Dat er plekken op komen of zo? Is namelijk best wel een ideale kast voor in de badkamer ook! (staan nu lelijke smalle kastjes waar amper iets in past)
idd dat wilde ik nou ook vragen!
hee, daar ben ik ook erg benieuwd naar… we hebben nu een vreselijk oud kastje daar staan wat dus niet tegen vocht kan, dus plekken e.d. heeft… een kastje wat wel tegen vocht kan, zou super zijn!
En we gaan als het goed is zaterdag de kast halen toch met bureau eraan en als ze er nog zijn, met de transparante bakken erin… en anders kijken we even wat voor bakken we willen hebben.
@Noekie wrote:
Wordt het niet vochtig in de badkamer? Dat er plekken op komen of zo?
Tot nu toe heb ik er niks van gemerkt.
Nu staat het ene kastje er pas sinds een week

Maar die ander staat er denk ik toch al wel ruim een half jaar, nog niks aan gemerkt… (maar ook niet aan de achterkant gekeken hoor :oops: )
Tsja, ik wou perse meteen een kastje erbij, we hadden alleen een badmeubel, dat was nog enigszins te betalen omdat het showroommodel was… :shifty:
Dus voor dit kastje gekozen… zie wel hoe lang ie het vol houdt!
Voor wie wilde weten hoeveel er in zo’n vak past… best veel… een kleine 5-jarige bijvoorbeeld.
@Vicky wrote:
Voor wie wilde weten hoeveel er in zo’n vak past… best veel… een kleine 5-jarige bijvoorbeeld.
:lol: :lol: :lol:
Vicky geweldig!!!
Ik had foto’s beloofd… alleen is onze camera stuk. Ik heb dus foto’s met mijn foon gemaakt, alleen die zijn niet geweldig van kwaliteit:
de onderste en de middelste rij zitten vol lekmann bakken, voor de een-na-onderste rij hebben we ook bakken, maar die staan nog even boven (voor de hoeveelheid dublo die kleine boef nog heeft staan)
De bovenste foto is nogal rommelig… daar wil ik nog wat rust in aanbrengen, maar ik weet nog even niet hoe (er staan teveel spullen die ik eigenlijk niet wil zien haha)
Ik heb net heel enthousiast de oplossing van Evelien laten zien aan mijn man (voor het koffiezet apparaat hihi). En ik vind de oplossing van de lekmannbakken met folie beplakken ook geniaal! Dat ga ik ook doen. Ik vind het speelgoed namelijk ook best druk!
Of, die fijne en leuke gekleurde baken nemen, perfecte bakken
Van Ikea: (even zoeken op de site op “drona”)
DRÖNA
Bak
€ 3.99 / st.
In allerlei kleurtjes! (al zie ik op de foto alleen maar roze en zwart :think: Ik heb blauwe! ) :think:
Noekie, die zijn inderdaad ook leuk, alleen ik heb nu die lekmann bakken al. En die zijn 10 p.st. dus dan vind ik het zonde om die weg te doen.
De lekmann bakken kun je een sopje geven, die andere niet, zit karton in. Hier ook expedit kasten vol met speelgoed en dozen, werkt super!
wij hebben hem nu op de nieuwe dreumeskamer van Yaniek gezet!!
IK vind ze ook geweldig die kasten! Wij hebben er op elke kamer wel 1 haha en nog wil ik er eentje bij :mrgreen:
Ik wil over tijdje voor onze kids ook deze kasten op hun kamers hebben. We hebben er al 1 op zolder staan die als bureau/boekenkast fungeert.
Maar de kids komen echt kastruimte tekort en dit is ideaal en lekker speels!
Wat ik alleen zo jammer vind is dat er geen passende houten kisten bij zijn, die je zelf nog een kleurtje zou kunnen geven.