interieur stickers

Hallo

wij moeten aan de slag met twee kinderkamers en nu zag ik op internet van die mooie interieurstickers maar ik vind ze best duur…iemand een idee?!

:think:

Bedankt alvast!

Zeeman, Action, Blokker. Hier heb ik ze ook gezien, hele leuke :thumbup:

sjablonen en dan op de muur verven!!

je kan ook zelf mallen maken van figuren die kids zelf uit zoeken !

Ik heb een hele grote olifante sticker op mees zijn kamer maar die was wel 18 euro,zit op behang maar volgens beschrijving kan ik hem verplaatsen maar dat lukt niet zonder het behang te beschadigen dus maar niet,en dat terwijl het behang juist bij die sticker hoort.Dit heb ik gekocht bij de formido

jaa de action heeft hele leuke en niet te duur en leenbakker ook kwantm, die zijn wel ies duurder dan de zeeman en wibra

jaa de action heeft hele leuke en niet te duur en leenbakker ook kwantm, die zijn wel ies duurder dan de zeeman en wibra

kleurmijninterieur heeft er echt heeeeeeeeeeeeeeel veeel en niet heel duur… ja die hebben ze ook wel, maar een beetje leuke al vanaf 9,95 :thumbup:

Ik heb ze van de Gamma. Daar had je toen (da’s nu anderhalf jaar geleden) ook leuke voor kinderkamers. Ik zie ze ook wel eens bij Karwei en Praxis enzo.

kruitvat heeft ze vanaf morgen ook in de aanbieding

Inderdaad kruidvat heeft ze afgeprijst (al een tijdje trouwens) voor 2 euro geloof ik. En ze zijn echt leuk! Ik heb ze in de meisjesvariant :inlove: