Interaktie tussen twee kinderen, horendol wordt je ervan!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



proest ik leef echt met je mee hoor :inlove:

Oh nee wat een draakje!

Die van mij smeet net in de Aldi een pot augurken op de grond :oops: :oops:

Ooooooh…wat toch fijn om te merken dat je niet de enige bent!!! Wat een oase van herkenning! Op het moment is het hier ook vreselijk. Alleen wanneer Thies op bed ligt en ik alleen met Thom ben gaat het redelijk goed. Ik zie verder op het moment ook even door de bomen het bos niet meer. Gisteren heb ik met Thom afgesproken dat er in geval van schreeuwen…schoppen en slaan tegen spullen…niet meer wordt gewaarschuwd ,maar dat hij dan gelijk de gang in gaat. Zal wel niet echt zo horen…maar ik weet het niet meer. Thies kan de gang niet in…die moet natuurlijk ook weten wat niet mag…maar wanneer hij in de gang is en ik draai me om dan liggen de kattebrokken overal en het water ook. Dus Thies zit op een strafstoeltje in de kamer. Bovendien heb ik een oppaskindje die natuurlijk ook moet weten hoe en wat. Hoe dan ook…het gaat hier heeeeeeeerlijk! Volgende maand gaat ook Thom naar school…ik hoop dat het dan beter gaat. Hij is trouwens ook narrig omdat hij smiddags niet meer mag slapen. Eigenlijk houdt hij het nog niet vol…maar anders loopt hij s’avonds zo te spoken.

Meiden ik lees met jullie mee…en ik leef met jullie mee! :lol: :lol:

Groetjes,Monique.

Omdat hij nog best moe was, en we dus de hele ochtend al ruzie hebben, heb ik hem op bed gelegd, hij mocht eruit als zijn wekkertje ging. Ik had m rond 4 uur gezet, hoor ik door de babyfoon bij Thijmen om 15.20 Gerben praten tegen Thijmen!!!



Zegt hij nog: mijn wekkertje ging!, Had hij m eerder gezet… hoe hij het weet, weet ik niet, maar ondertussen was Thijmen klaarwakker(terwijl hij meestal nog zeker een half uur had geslapen) en toen ik weer naar beneden ging en later boven kwam, sliep hij zelf… :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Oh jeetje wat kunnen ze toch klieren he!



Jamontothi, ik kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Het is ook erg lastig om op zo’n moment op een goede correcte manier te handelen. Maar we zijn allemaal mensen en soms is de maat gewoon echt vol he!



Danja, oh ze zijn zo wijs he! Ze hoeven maar te zien wat je doet en ze kunnen het zelf al.