Intelligente beha moet zwiepen en hoppen voorkomen

Intelligente beha moet zwiepen en hoppen voorkomen

10 december 2007, 15:00



BRUSSEL (ANP) - Na de ‘wonderbra’ en de ‘push ups’ is er nu een intelligente beha op komst, meldt de Belgische krant Het Belang van Limburg maandag. Volgens de krant zijn Australische onderzoekers druk bezig een beha te ontwikkelen die het zwiepen en wiebelen van de borsten corrigeert.



De wetenschappers hebben uitgevonden dat zelfs bij een beha die goed past en de juiste maat heeft, de bandjes nog zoveel druk kunnen uitoefenen op de schouders dat ze zenuwen kunnen beschadigen.





Vooral vrouwen met grote borsten ondervinden veel hinder van hun beha. Bij het sporten zouden de borsten van iemand met maat 85DD 7 centimeter op en neer hopsen. Kleine borsten zwiepen ‘slechts’ 5 centimeter. De nieuwe beha zou die heen-en-weer-bewegingen moeten corrigeren.

En hoe ziet die ‘super anti-meezwiepende en hoppende tieten’ BH eruit?



Ben wel benieuwd.

er stond helaas geen foto bij :lol:

@Lynda wrote:

En hoe ziet die ‘super anti-meezwiepende en hoppende tieten’ BH eruit?



Ben wel benieuwd.






whahaha daar ben ik ook wel benieuwd naar!

zoiets misschien?

Dat moet me een takelinstallatie worden dan zeg… :mrgreen:

Zegt mijn man … “jammer” … :think: :naughty:

@Mutti wrote:

Zegt mijn man … “jammer” … :think: :naughty:




hahahaha

@Mutti wrote:

Zegt mijn man … “jammer” … :think: :naughty:




jammer??

nou mij wil je echt niet rennend zien hoor!

ben net die vrouw van die reclame (die door de bergen rende: MAAAARIOOOOO!! MAAAARIOOOOO!!!)

(mijn vriend heet ook nog mario :wall: )

@hedwich wrote:

Kleine borsten zwiepen ‘slechts’ 5 centimeter.




Hier hopst helemaal niets hoor…



Of zou ik gewoon een heeeeeeele goede bh hebben :think:



Weet je, eigenlijk is dit natuurlijk weer grote onzin. Ik heb ooit eens gelezen dat 80% van de vrouwen een verkeerde maat draagt. Misschien is het een idee om wat beter opgeleide vrouwen in lingeriezaken te zetten en ook behulpzaam zijn…(Bij de Livera in Amsterdam ergens zit een goeie, die vrouw ragt gewoon lekker aan je borsten om te kijken of hij wel goed zit)…



Maar goed, om terug te komen…



Het gaat hier voornamelijk om sporten. Je sport toch niet zoveel op een dag?



Ik ben een beetje in de contra, vergeef mij…

nee je sport niet zo veel op een dag

maar als je grote borsten hebt kun je gewoon niet alle sporten met plezier doen (vanwege ongewenst gehup)

Weet ik helaas alles van, ik was fanatiek aan tennissen, maar na de zwangerschap zijn die van mij explosief gegroeid, van een ruime C naar een kleine G cup, en nu nog groter naar H-cup. Dus tennissen is bij mij afgedaan!



Ik verbaas me er gewoon over hoe dat het toch mogelijk is!



Gelukkig is mijn buik nu een extra steun voor mijn borsten, maar zo’n mega Beha wil ik ook wel straks!



Nou ja volgend jaar ga ik toch onder het mes, en liefst ZSM na de bavalling!

hier ook iemand die voor in de rij heeft gestaan toen de borsten werden uitgedeelt :?



Als die niet zwiep bh niet te prijzig is dan zal ik hem zeker eens willen proberen :slight_smile:

Zullen vast wel weer prijzig zijn en er waarschijnlijk ook niet uitzien :roll:



Hahaha Ziet, ik moest zo lachen om jouw plaatje, zoiets zie ik er ook bij hahaha



Ik denk ook dat veel vrouwen een verkeerde maat bh dragen.

Ik merk ook zeker verschil, vandaag heb ik een andere (oudere) bh aan dan gisteren en loop de hele dag met het gevoel dat het minder stevig zit.

Het oogt ook minder mooi.

Volgens mij hebben ook heel veel dames niet door dat ze een verkeerde bh-maat dragen.



Maar af en toe is het echt geen gezicht hoor. Dan zie ik dames voorbij komen met ‘4’ tieten, omdat ze een te kleine bh aan hebben en de helft van hun tieten over de rand heen hupst.

Ook zie ik wel eens dames die gewoon een bh aanhebben maar dan denk ik, je had hem beter niet aan kunnen doen, want je tieten hangen nog op je knieeen.



Ik heb het zelf ook als mijn bh’s ouder worden. Dan is de rek en de stevigheid er een beetje uit en dan merk je gelijk dat ze niet meer goed zitten.



Ik ben dan ook weer helemaal super blij als ik dan weer een nieuw bhtje (maatje F) heb en alles weer lekker stevig erin en alles weer vooruit staat.

hehehe op je knieën

en 4 tieten :mrgreen:



maar die maten verschillen ook nog weleens hoor

ik kon altijd maar 1 merk aan, was van de Hönkemüller.

maar die ging uit de collectie op een gegeven moment! :wall:

nu had ik wel een voorraadje voor een paar jaar

(alle kleurtjes erg leuk)

maar nu heb ik dus echt al sinds een paar jaar een serieus probleem.

echt irritant.

Hönkemüller heeft ook nog een poosje besloten dat sowiezo alle grote cupmaten eruit gingen, dus ik heb een hele tijd alleen maar minimizers gedragen… nee dat is goed voor je liefdesleven… :eh:



maar goed nieuws, want ze hebben nu weer grote maten

dus ik heb vandeweek ff 2 nieuwe leuke en passende behaas gekocht :dance:





ik vind ze alleen zo reteduur die dingen

dus deze zal ook wel weer wat kosten!

ik hou wel van Hopsende Borsten… :oops: :mrgreen:



Dus van mij hoeft die BH niet…

@Ron wrote:

ik hou wel van Hopsende Borsten… :oops: :mrgreen:



Dus van mij hoeft die BH niet…






:lol: :lol: :lol: