Instabiele laptop?

Hallo,sinds ik IE 9 heb geinstalleerd op mn laptop slaat ie constant vast.

Vooral als ik 2 pagina,s open heb staan.

Vind dit heel vervelend,heb mn al opgeschoond,defrag gedaan enz maar hij blijft dit doen.

Nu gooit ie zelfs pagina,s dicht uit zn eigen!

Als die vast slaat,dan duurt dit meestal een paar minuten,maar gister moest ik hem maar uitzetten (na een half uur) en daarna in de veilig modus opstarten,want hij deed helemaal niks meer. :frowning:

Weet het nu onderhand ook niet meer wat ik moet doen,misschien ie uitschakelen en google chrome erop doen?(of firefox).



HELP!!!

heb je al systeem herstel geprobeerd ?

Nee nog niet.

Zal dat zo meteen doen,hopelijk werkt dat.

Bedankt!

Wij zijn overgestapt van Internet Explorer op Google Chrome, ook omdat de computer constant vastliep als je op internet zat. Nu eigenlijk geen problemen meer!

Nou,systeemherstel werkt dus ook niet.



@Jippie,dat werd me ook al aangeraden,dus die doe ik er nu ook maar op.

Hopelijk slaat ie dan niet meer vast.

Tnx!



Edit; ik heb nu google chrome en het werkt perfect!

Hij is nu veel vlugger en slaat niet meer vast! :dance:

Nou,het heeft dus maar een paar maanden geholpen die google chrome.

Mijn laptop geeft steeds(vooral na facebook bezocht te hebben) een systeemfout aan.

Om schade te voorkomen schakelt hij dus het syseem uit en start daarna weer op(eventueel in veilige modus).

Nou is dus mijn vraag,komt dit door het systeem zelf,dus een interne fout of is het toch iets van buitenaf?

Moet ik misschien een andere anti-virus erop doen?

Heb nu microsoft secutity essentials erop,alleen vind ik deze niet echt goed werken(gaat niet uitzicht zelf scannen tewijl dat wel aangegeven staat).

Dat had ik ook, toen bleek er een troyan horse (of hoe je dat schrijft) op te zitten. Die is vaak niet te zien met een virusscanner, maar de computerman heeft het gevonden.

Je kunt er een keer een andere scanner over heen laten gaan zoals bijvoorbeeld MalwareBytes die kun je gratis downloaden.

Bedankt voor jullie reactie.

Ik ga die malwarebytes wel downloaden,in de hoop dat dat werkt.

Thanx!