Insignia rijders??

Hallo,



Vriendlief heeft plannen om een Opel Insignia te kopen.



Nu op zoek naar referenties enz.



Hier nog insignia rijders en dus mensen met ervaring met de auto?



(Modies sorry als het hier verkeerd staat) :oops:

Helemaal nog niemand die er ervaring mee heeft???



:shifty:

Nee, wij hebben een Audi en een Jeep… dus… sowwie… geen ervaring :-*

Het is natuurlijk wel een vrij dure en nieuwe auto. NIet het type gezinsauto dat ik me kan veroorloven. Wij hebben er zaterdag in gezeten.

Een opel blijft een opel. Duitse degelijkheid. Zit als een opel, ietwat stug.

Verder een prachtige auto om te zien. Geweldig ding.



Dus wel showroom ervaring, maar geen echte :mrgreen:

Hier ook geen ervaring, behalve dan dat hij er blits uitziet en onze buurman van verderop er steevast 60 mee rijdt in de straat waar het een 30 km zone is… :naughty:

Dus ik associeer een insignia helaas met aso rijgedrag :shifty:



Zelf rijden we in seat…

Durf het haast niet te zeggen maar wij hebben een Insignia en ik vind het heerlijk rijden. Wij hadden 1 van de 1e modellen en er zaten nog al wat kinderziektes in maar die waren ook zo weer verholpen door de dealer.



Om toch een nadeel te noemen…je zit vrij laag[vergeleken met mijn eigen auto…renault scenic]al kan je stoel hoger zetten en dan scheelt het wel.

Tim zit vrij laag dus kan niet heel makkelijk naar buiten kijken. Nou is hij alweer een stuk groter dan toen we em kochten dus dat scheelt dan wel.



Als je nog meer vragen hebt hoor ik ze wel…:slight_smile:

Donderdag komt die. R. kan volgens mij met kinderstoel net over het randje kijken dus dat komt wel goed :mrgreen:



Heb de 2e proefrit een rondje mogen rijden. Wat een heerlijke auto!!



Ik schuif op naar de peug. 307 dus komt wel goed.



Het is idd niet de ideale gezinsauto qua prijsklasse. Maar qua ruimte :shock: :thumbup: