innestelingsbloeding

Hoi meiden,

Heeft iemand van jullie wel eens een innestelingsbloeding gehad? En wanneer hadden jullie dat dan? Ik moet namelijk pas over 10 dagen ongi worden en verlies nu een piepklein beetje bloed. Zo begint mijn menstruatie eigenlijk nooit dus ik vraag me af of dat het misschien is. Al heb ik dat bij beide andere zwangerschappen nooit gehad. Dus ben even benieuwd naar jullie ervaringen daarmee. Ik hoor het graag en alvast bedankt! Alle zwangeren; geniet van jullie zwangerschap!!

ja had er zelfs 2 naar mijn idee. Of dat kan, weet ik niet. Ik had een beetje bloedverlies op het moment dat ik ongesteld moest worden en ik had er 1 , 3 weken later.

Het leek meer een beetje oud bloed trouwens. En bij de 2e zwangerschap had ik het helemaal niet.

Hoi!

ja heb ook innestelingsbloedingen gehad, bij ongeveer 8 weken en ook bij 10/11 weken. De eerste twee keren best felrood bloedverlies, echt ik schrok er zeer van en dacht dit was het dan… En toen daarna een dag of 5 een beetje (oud)bruinig bloeverlies. Steeds zeer ongerust naar gyn geweest, maar werd gelukkig door een kloppend hartje op de echo gerustgesteld…

daarna tot nu toe een probleemloze zwangerschap aan het beleven!!

Ik wens je sterkte en een hele fijne zwangerschap!! :thumbup: :thumbup:

groetjes, Marie-Jeanne

hoi,

Ik heb het ook gehad. Dat was 5 dagen oor mijn verwachte menstruatie. (die dus niet kwam)

groetjes Suzanne

bedankt voor jullie reactie. Moet over een week pas ongesteld worden. Nou ja afwachten maar :wink: Moeilijk soms wachten.

Ja, hier ook een innestelingsbloeding 5 dagen voor mijn NOD.

Spannend hoor.

Ik :thumbup: voor je

Ik had een innestelingsbloeding toen ik 5 weken zwanger was…

Geen ervaring nog voor mijn NOD dus…

Bij de 1e had ik zo`n week voor dat ik ongesteld had moeten worden lichtrose bloedverlies, innestellingsbloeding dus en bij deze zwangerschap ruim een week voor ik ongesteld had moeten worden wat bruin verlies.

Sterkte met het wachten :wink:

Hallo,

Ik dacht dat een innestelingsbloeding altijd wat later was, maar weet het natuurlijk ook niet zeker. Bij de eisprong kan echter ook wat bloed vrijkomen, dat kan het ook geweest zijn. Maar hopenlijk voor jou is het innesteling geweest! :thumbup:

Groetjes Meike

Zo zie je maar weer dat het bij iedereen weer anders is. de1 heeft het een week voor de nod en de ander juist weer erna. Ik zal het maar geduldig afwachten. Als ik vrijdag niet ongi ben ga ik maar een test doen. Eigenlijk kan het pas zaterdag maar zo ongeduldig dat ik ben…Bedankt voor jullie reacties!

Hoi Landi,

Nou succes met afwachten tot het vrijdag is dan meid…hopelijk heb je veel afleiding deze week. En laat je het nog even weten?? :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groetjes, Marie-Jeanne

Ik ben nu voor 3e keer zwanger en heb het geen van alle keren gehad. DUs ik heb er geen ervaring mee.

@marie-jeanne wrote:

Nou succes met afwachten tot het vrijdag is dan meid…hopelijk heb je veel afleiding deze week. En laat je het nog even weten?? :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Groetjes, Marie-Jeanne

Dank je wel, ik zal het laten weten.

Hoe is het nu Landi??

Ik weet niet of ik het nu ook heb… :? Ben 4 weken en 4 dagen, heel pril dus. Vanmorgen bloederig slijm, ik schrok me rot :shock: Ben zo blij dat ik zwanger ben en ineens slaat de twijfel toe. In de vorige zwangerschap heb ik het niet gehad.

mijn gyn vertelde me dat alle onverklaarbare bloedverliezen tijdens een prille zwangerschap als innestelingsbloeding bestempeld worden.

Ik had er bij Daan eentje met 5 weken en met 7 weken, en bij Lucas rond de 8 weken…

Maar een innestelingsbloeding zo vroeg??? Ik vermoed dat dat niet zo is, het zou wel een bloedinkje kunnen zijn nog als resultaat van je eisprong… dat dan weer wel… Maar naar mijn idee is je innesteling nog niet gebeurd 4 dagen na je eisprong… :eh: :think:

Ik heb vandaag een beetje bruinverlies gehad. Hoop niet dat het doorzet, maar dus een innestelingsbloeding is. Ik hou het goed in de gaten. Ik ben nu 5 weken zwanger.

@Angela79 wrote:

Ik heb vandaag een beetje bruinverlies gehad. Hoop niet dat het doorzet, maar dus een innestelingsbloeding is. Ik hou het goed in de gaten. Ik ben nu 5 weken zwanger.

Meissie, ook hier nog even. Ik duim hard voor je :hug: :hug: :hug:

Spannend he?! Ik duim voor je :thumbup: Ik heb na gisterochtend gelukkig niets meer gezien :pray: :pray:

Gister ook niets meer, vandaag weer wat bruine afscheiding ontdekt. Zou het soms kunnen dat je dit na wat meer inspanning krijgt (boodschappen gedaan en huishoudelijk werk - dingen verplaatsen en tillen)?

@Angela79 wrote:

Gister ook niets meer, vandaag weer wat bruine afscheiding ontdekt. Zou het soms kunnen dat je dit na wat meer inspanning krijgt (boodschappen gedaan en huishoudelijk werk - dingen verplaatsen en tillen)?

Ja, volgens mij wel. Volgens de VK kan het ook door te jard persen bij het poepen en door vrijen, dus tillen zou me niets verbazen. bel anders gewoon even de VK