Hallo,
Het begin van mijn laatste menstruatie was 4 november. Wij hebben heel veel geklust. Op zaterdag 2 december zou ik mijn volgende menstruatie moeten hebben maar mijn lichaam besliste daar anders over. Heb ze gekregen op 25 november. Mijn borsten en zeker mijn tepels zijn heel de maand super gevoelig geweest en ben ook misselijk s’morgens en moet veel opboeren. Kan het een innestelingsbloeding zijn geweest of gewoon mijn menstruatie.
Hoi Tinne,
Je beschrijft niet hoe heftig de "“menstruatie” is geweest en hoe lang.
Het kan zeker een innestelingsbloeding zijn.
Ik hoor het wel.
Liefs Danielle
@Danielle wrote:
Hoi Tinne,Dacht precies hetzelfde. Hoe lang heb je gebloed en bloed je normaal (aantal dagen) hoe heftig.
Je beschrijft niet hoe heftig de "“menstruatie” is geweest en hoe lang.
Het kan zeker een innestelingsbloeding zijn.
Ik hoor het wel.
Liefs Danielle
Ik kan mij haast niet voorstellen dat de “Menstruatie” precies hetzelfde was als hoe het normaal is.
En anders volgende week er een testje tegen aan gooien :thumbup:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Het voelde inderdaad niet aan als mijn gewone menstruatie. Het was veel minder bloed dan bij de menstruatie. Het heeft vier dagen geduurd. Mijn buikje is ook gezwollen maar dat zal misschien niets te betekenen hebben
@Tinne wrote:
Het voelde inderdaad niet aan als mijn gewone menstruatie. Het was veel minder bloed dan bij de menstruatie. Het heeft vier dagen geduurd. Mijn buikje is ook gezwollen maar dat zal misschien niets te betekenen hebben
Dan volgende week (oh wacht… zaterdag is het al 2 december, dan kan het al) een test doen.
Pas bij een positieve test weet je het zeker dat je zwanger bent.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Oké bedankt, ik ga zeker zaterdagmorgen een test doen.
Kan een innestelingsbloed zo veel zijn? Trouwens vraagje ivm gewenste derde :mrgreen:
Ik had een innestelbloeding die maar een dag duurde en niet eens heel de dag.
Ik weet niet of hij 4 dagen kan duren. Ik vind dat wel erg lang.
maar wil je niet ontmoediggen, je hoort zoveel.
Doe gewoon een testje dan weet je meer.
ik heb beide keren maar paar druppels gehad, dus ik dacht ook gelijk dat het meer een andere bloeding is zoals menstruatie oid.
Maar er zijn ook zwangerschappen waarbij er nog “gewoon” ongesteld geweest is etc. dus denk dat een test de oplossing biedt.