innestelingsbloeding?

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik had afgelopen 2 februari mijn eisprong. Dat merk ik sinds de geboorte van mijn dochter door kramp in mijn onderbuik. Het is ongeveer twee weken nadat ik ongesteld word. Nu had ik ongeveel 11 dagen later bruin bloedverlies en het begon op 13 februari. Ik dacht dat ik wat vroeger dan normaal ongesteld zou worden. Het zette echter niet door en ging zelfs na 3 dagen over :?

Ik snap er niets van. Ik voel me ook nog niet zwanger maar het feit dat het zo anders is dan anders is wel verdacht. Weet iemand of dit een innestelingsbloeding kan zijn? Heeft iemand ervaring??? Alvast bedankt! :think:

Het zou zeker kunnen!

Waarschijnlijk zou je nu dan ook kunnen testen toch?

Succes!

Testen!!! Het kan, dus ik zou een testje doen.

Bedankt voor de reacties,

Omdat ik geen zwangerschapsverschijnselen heb (wat ik mijn vorige zwangerschap ook de eerste 5 weken niet echt had) wilde ik eerst nog niet testen. Ik word er alleen zo onzeker van dat we vandaag toch een test gaan kopen. Misschien probeer ik het morgenochtend want ik ben nog niet ongesteld geworden. Dus jullie hebben gelijk, ik kan maar beter testen dan weet ik het zeker. Ik heb de vorige zwangerschap geen innestelingsbloeding gehad en dacht dat ik gewoon ongesteld werd maar het is echt veel te vroeg. Ik vind het heel spannend. :? Ik zal laten weten wat de uitkomst is!

Hallo allemaal,

Nog bedankt voor de reacties. Ik heb getest vanmorgen en Ik kreeg twee roze strepen. ik ben dus echt zwanger! Als ik het uitreken ben ik nu dus ruim 4 weken. Hoera! Ik ben er echt heel blij mee.

gefeliciteerd!!!

:dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!!