Innestelingsbloeding, progestan of gewoon menstruatie ?

Ik zit vandaag op dag 11 na de tp van mijn 1e ivf . Vanmiddag toen ik naar de wc ging had ik een klein beetje rozig slijmverlies (minimaal) en nu een paar uur later niks meer .



Zou dit kunnen komen door de progestan , een innestelingsbloeding of menstruatie ? Heb een paar dagen flinke menstruatiekrampen en lage rugpijn gehad en vandaag is het eigelijk vrijwel weggebleven wel zijn we een stuk gaan fietsen vandaag .



Weet iemand dit of heeft zoiets ook meegemaakt ?

Het zou kunnen komen door het gebruik van de Progestan hoor. (innestellingsbloedingen heb ik echt de ballen verstand van en nooit gehad) Maar omdat je die bolletjes met de vinger moet inbrengen kun je een adertje beschadigen waardoor je dus roze afscheiding hebt.



Ik ga hopen en duimen dat dat het is en dat je over een paar daagjes positief mag testen!! :thumbup:

Rhi bedankt voor je berichtje maar helaas heeft het doorgezet . We hebben nog 2 cryo’s dus hopelijk dan kunnen we straks daarmee verder.



Groetjes Daantje

He gatsiedakkie understatement maar wel fijn dat er nog 2 vriezeremmies zijn. Hopelijk gaat het daarmee helemaal lukken want het is net iets minder gestress lijkt me een poging zonder de vervelende punctie. Heel veel succes eerst met deze tegenslag en vooral straks met de cryo-poging dan zetten we de duimen weer in turbostand!

oeps :oops: , ik had dit topic nog niet gelezen en had net bij IVF gepost over hoe het met je was…

Jemig, dit is mooi kt, pardon my language…

Sterkte



Pebble :-

Heej Daantje,



Dat is flink baaaalen, meid! Echt kl*te!!! :evil: :wall:

Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je met de volgende poging meer geluk hebt.

Ik ga voor je duimen, hoor! Succes met alles!



Groetjes,

Jippie

Bedankt voor de reacties meiden echt :thumbup: ik kom snel weer in het ivf topic schrijven .



Groetjes Daantje

Oh wat is dat balen, je verwachtingen zijn zo hoog en dan word je er zo hard weer afgesmeten.

Je lijkt vrij rustig eronder, maar dat is natuurlijk moeilijk te zien op een forum, maar hoe voel je je eronder???



Sterkte met de komende tijd en zoals Rhi al zegt, hopelijk kunnen de emmies teruggeplaatst worden.