duimen jullie allemaal even mee dat het bloedverlies dat ik nu heb, innestelingsbloed is?
Ik heb zo’n dag of 8 geleden mijn ei gehad, dus hoop ik dat dit niet mijn :twisted: zijn, want als dat elke maand zo is, dan is mijn luteale fase te kort… Het zou dus perfect kunnen dat het innestelingsbloed is, maar het kan ook van niet…
Aaargh, die onzekerheid, daar word ik gek van :shifty:
hoi
ja je weet het pas over een poosje he ,
ben je al lang bezig en zwanger te willen raken?
NIet té veel in spanning gaan zitten hoor nu al … de dagen duren dan best lang tot je uberhaupt echt je ongi moet hebben of dat je zwanger kan testen
Ik hoop wel met je vmee dat het innesteling is, al hoewel me dat ook vrij vroeg is?
Nu iig heel veel succes :thumbup:
het is de eerste maand :oops: en nu al zo’n stressbal :mrgreen:
Goh, vroeg… Een dag of 8 9 lijkt me niet echt vroeg, want dat is toch ongeveer de tijd dat het gaat innestelen?
Maar ben je pas gestpt met de pil of andere voorbehoed dan? Ook dat kan een bloeding geven op een andere dag hé? als dat je gewend zou zijn…
Houd daar even dan rekening mee mocht het aan de orde zijn…
Het zou best kunnen hoor dat bij die dag een innesteling zu wezen…ik meende alleen nog maar een “ontmoetting” tussen ei en zaadcel,maar eerlijk gezegd ben ik even kwijt.
Nogmaals ik hoop voor je dat een bloeding ter zwangerschap zou zijn…
zeker bij de 1e maand is dat wel snel natuurlijk toytoytoy :thumbup:
de bevruchting vind normaal plaats in de eerste 12 uren na de eisprong, dan begint de reis van het bevrucht eitje en na een week is het in de baarmoeder, waar eht dan innestelt. Vanaf de innesteling wordt er hCG geproduceerd…
(ja ik ben een wetenschapper en weet alles veel te graag :mrgreen: )
Ik weet ook dat ik mijn eisprong effectief eind mei gehad heb.
Qua dagen na de eisprong zou het heel goed innestelingsbloed kunnen zijn hoor alleen innestelen betkent niet meteen ook een (goede) zwangerschap, dus wel spannend. Hoop voor je dat je over een week een positieve test hebt hoor!
Volgens mij is een innesteling ongeveer 3 tot 7 dagen na de bevruchting.
Ik weet niet hoeveel bloedverlies je hebt?
Ik heb bij de eerste ook een innestelingsbloeding gehad, toen was een inlegkruisje voldoende.
veel is het niet alleszinds, maar dat kan nog komen mss he…
Gelukkig moet ik werken in de namiddag, dan verzet ik mijn zinnen :mrgreen:
Dus nog een week geduld? Jullie zouden dan pas volgende zondag testen?
@Tinka wrote:
veel is het niet alleszinds, maar dat kan nog komen mss he…
Gelukkig moet ik werken in de namiddag, dan verzet ik mijn zinnen :mrgreen:
Dus nog een week geduld? Jullie zouden dan pas volgende zondag testen?
Zou inderdaad pas over een week testen
ik besterf het nu al bijna :mrgreen:
Ik zou geduld hebben, je kan wel extra vroeg testen nog voor je nod, met Etos test voor vroege testers, maar ik heb dat ook gedaan maar vond het geld verspilling (lees negatieve test, 3 dagen voor Nod, en 1 dag na nod positieve test.)
De eerste keer was ik ook zenuwachtig, vooral omdat ik 46 dagen heb gewacht. en toen pas bloedverlies had.
Het zou kunnen.
ik zou pas volgende week testen iig.
wij lopen trouwens gelijk :mrgreen: :mrgreen:
@Angela_84 wrote:
Het zou kunnen.
ik zou pas volgende week testen iig.
wij lopen trouwens gelijk :mrgreen: :mrgreen:
Ik zie het!
Ik duim voor jou ook hoor!
Mss dat ik vrijdag al ns test, als ik me echt niet kan inhouden, maar dan moet ik mezelf beloven van niet teleurgesteld te zijn met een negatief resultaat…
nou zou mooi zijn als we volgende week beiden posi testen :inlove: :inlove:
@Angela_84 wrote:
nou zou mooi zijn als we volgende week beiden posi testen :inlove: :inlove:zo is dat :mrgreen:
@sassie1980 wrote:
Volgens mij is een innesteling ongeveer 3 tot 7 dagen na de bevruchting.
Ik weet niet hoeveel bloedverlies je hebt?
Ik heb bij de eerste ook een innestelingsbloeding gehad, toen was een inlegkruisje voldoende.
Ik moet even wat kwijt… Ik moet a.s. donderdag (ongeveer) ongesteld worden, maar we hebben wel geklust rond mijn eisprong en ik ben een beetje ziek geweest… Nu had ik vrijdag opeens een piepklein beetje bloedverlies… Het was 1x en alleen maar toen ik op de wc zat… Een heel klein beetje, maar wel helder… Normaal heb ik dit namelijk nooit… :shifty:
Zit nu dus ook een pieppieppiepklein beetje in de spanning… :oops: Terwijl ik volgens mij wel de ongesteld-wordt-krampen heb, maar ik weet het niet zeker… Ervaringen??? :eh: :shifty:
goh spannend!
kan alle kanten nog op gaan he…
ik had met 9 weken pas innestelingsbloed… of nouja geen bloed maar roze afscheiding…
ben erg benieuwd of je zwanger bent!!
Mwah, de engeltjes zijn alweer langsgekomen vandaag dus denk het niet… :evil:
ik vroeg me eigenlijk ook zoiets af.
Mijn menstruatie moest 9 juli komen. nu had ik bij het afvegen 1 juli een klein beetje bloed. 2 en 3 juli niets en toen in ene 4 juli weer een beetje. Dit tot 9 juli en van 10 tot 12 juli in ene meer bloed verlies (of nouja wel minder dan bij een menstruatie) en 13 juni eind van de dag was alles voorbij
als dit mijn menstuatie was is het een week te vroeg gekomen, plus het duurde dan langer dan normaal (normaal 5 dagen, nu dan 10 dagen).
Ook ben ik nu met vlagen misselijk en sommige dingen ruiken in ene anders (zoals aardbeien).
Zwangerschap is mogelijk maar kan natuurlijk ook gewoon zijn dat mijn menstruatie een week te vroeg kwam (wat eigenlijk nooit gebeurd bij mij). zit er best wel mee eigenlijk :shifty:
chimaera, als je in onzekerheid zit kun je altijd een testje doen he? Bij de kruitvat heb je er 2 voor 5 euro, dus voor die prijs hoef je niet in onzekerheid te zitten
Anderzijds: je periode kan veranderen qua duur en hoeveelheid…ik ben ook ineens naar slechts 3 dagen vloeien gegaan, en dan ook van echt veel naar gemiddeld tot weinig