Innesteling....!

Hoi hoi even een vraagje…
Ik sta onder begeleiding bij de gynaecoloog ivm mijn pcos…
Door.middel van hormoonspuiten heb ik afgelopen vrijdag een eitje gekregen van 21mm dus moesten we vanaf vrijdag tot zondag aan de slag…(dit was trouwens wel mijn eerste ronde weer)
Nu weet ik dus daardoor ook aan welke kant t eitje is gegroeid en van welke kant t dus af moet komen… (links) nu voelde ik vanochtend heel vroeg heel licht een zeurend gevoel in t midden van mijn onderduik en op.maandag voelde ik links onderin ook de hele dag wat
dit voel ik nu nog af en toe heel licht als krampjes ofiets ik kan het niet makkelijker uitleggen dan zo maar wat denken jullie is er iets aan het gebeuren of komt er binnenkort gewoon mijn menstruatie aan

Ik persoonlijk had ook lichte krampjes en ongv 1,5dag licht bloed verlies (2 vingerhoedjes ofzo). Ik denk dat het bij iedereen wel een andere ervaring is… het beste advies krijg je van je arts, bij twijfel of onzekerheid, bellen! Verder wens ik je enorm veel succes !

Ja dat klopt bij de 1e.had ik 1 dag later al iets van steekjes onderin mn buik vooral tijdens lopen…
Maar door het traject toen ben ik wel heel down geworden en na de bevalling zelfs overspannen dus hoop zo dat het nu meteen gelukt is :sweat_smile: pff die wachtdagen duren zoooo.lang hahah

Mag verwijderd worden

ik hoop dat het goed met je gaat