innesteling?

morgen zou ik eigelijk ongi moeten worden en gistermiddag kreeg ik een ietsiepietsie bruin bloedverlies wat maar een paar uurtjes duurde…

zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? ik gooi er zo maar even een testje tegen aan .normaal zou ik dit niet zo snel doen,maar ik slik 2 verschillende medicijnen en ik moet morgen naar de tandarts en die wil foto’s gaan maken dus kan ik neem ik aan beter het zekere voor het onzekere nemen…

bij mij heeft ie 2 loden schorten op mn buik gelegd bij het foto’s maken toen ik het nog niet zeker wist :wink:



gewoon ff vragen :-*



ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat het raak is :inlove:

@Guusje wrote:

bij mij heeft ie 2 loden schorten op mn buik gelegd bij het foto’s maken toen ik het nog niet zeker wist :wink:



gewoon ff vragen :-*



ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat het raak is :inlove:




dus dat zou dan niet zoveel kwaad kunnen?heb jij ervaring met een innesteling dan?

yep, bij tom 2 dagen bloed als een beginnende ongi :roll:



en ik maar roepen…het is mislukt het is mislukt :cry: :cry: :cry: ( de iui)



maar tom bleef gewoon plakken :inlove:

Mijn tandarts zei ook dat het niet heel veel kwaad kon en dat het zelfs een fabeltje is dat een verdoving schadelijk zou zijn…van je eigen gevoel uitgaan denk ik.



(en of het je innesteling is? ben bang dat het afwachten is)

dat is dan weer verschil in tandarts…de mijne doet dan liever niets de eerste 3 maand…tenzij het nodig is als je bv pijn hebt…maar foto’s maken ben ik niet zo kapot van…

Ik ga iig heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat het raak is. Laat je het even weten?



Liefs, Chantal

Wat spannend Merel! :o En ja tandartsen zijn daar nog wel eens verschillend in hoor. Mijne bv is net als ikzelf, 2 ‘kwaden’ afwegen tegen elkaar. Een slechte kies kan ontsteken bv en dat kan ook een miskraam opwekken zeggen ze.

Maar idd rontgen als het uitgesteld kan worden prima, kan het niet meerdere schortjes voor :thumbup:



Moet je veel laten doen bij je tandarts dan? :shifty:

meiden…ik ben







:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

zwanger !!!

@Rhiannon wrote:

Wat spannend Merel! :o En ja tandartsen zijn daar nog wel eens verschillend in hoor. Mijne bv is net als ikzelf, 2 ‘kwaden’ afwegen tegen elkaar. Een slechte kies kan ontsteken bv en dat kan ook een miskraam opwekken zeggen ze.

Maar idd rontgen als het uitgesteld kan worden prima, kan het niet meerdere schortjes voor :thumbup:



Moet je veel laten doen bij je tandarts dan? :shifty:




ik ben net bij de tandarts geweest om te vragen en hun raden alles even af ook aangezien het een paar is mis gegaan bij me…volgens hun kon ik beter komen als de 3 maand voorbij is…

go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje go diaantje :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:





nogmaals…van harte gefeliciteerd meid!!!

ooooh wat een fantastisch nieuws :o :inlove: :dance: :inlove:



Gefeliciteerd meid :-*

dank je wel…ik sta nog helemaal te bibberen hahaha

Wat gaaaaaaaf!!!



Gefeliciteerd! :mrgreen:

WOW. :dance: :dance: :dance:



Mijn oog viel heel toevallig op dit topic :dance: :dance: :dance:

Ik ben helemaal blij voor je en duim heel hard je over een maandje of 9 een gezonde baby in je armen sluit :lol:



Geweldig zeg :thumbup: :dance:

Ik stuiter nog wat na :mrgreen:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Jihaaaaaa :inlove: :mrgreen: :thumbup: :dance: gefeliciteerd!!!

:cry: :cry: :cry: van blijdschap…





Wat mooi… :inlove: :inlove: :inlove:





Gefeliciteerd meid… :-*

@NoortjeP wrote:

:cry: :cry: :cry: van blijdschap…





Wat mooi… :inlove: :inlove: :inlove:





Gefeliciteerd meid… :-*




nu komen bij mij de :cry: :cry: :cry: ook pas…het begint nu pas door te dringen…

Ach meis zo logisch toch… :cry: het zijn gemixte :cry:

Heb je mannetje iig even een dikke :-* gestuurd. En voor jouzelf ook een dikke :-*

Het worden ongetwijfeld geen onbezorgde maanden, maar ik hoop en duim voor je dat ze iig wel heel mooi mogen worden :hug:

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :dance:

Dikke traantjes hier :cry: , wat ben ik blij voor jullie!!

De *** op met de tandarts, al vallen al je tanden eruit :mrgreen: !