Ik heb een vraag, en wel de volgende:
Kun je bij een innesteling heftige menstruatie krampen krijgen?! En kan dat ook al 3 tot 4 dagen na de vermoedelijke eisprong?!
Dat had ik gisteren namelijk, die krampen duurde ongeveer een uur en toen werd het langzaam minder. Voor de krampen werd ik licht misselijk.
Ik hoop dat iemand mij hier meer over kan vertellen.
Liefs, Es
Oh ja, sinds de krampen weg zijn, voelt het onderin mijn buik anders.
Geen idee of het een innesteling betreft, dat zal je achteraf pas kunnen zeggen mocht je over 2 week positief testen…
Sommigen zeggen idd, ik voelde het…
Kijk voor nu kan het zelfs gewoon je eisprong geweest zijn. kan ook zo voelen hé ?
Is nu niks over vast te stellen
iig succes
Ik ken het wel. Idd een dag of drie vier na eisprong. Innesteling vind meestal ook plaats tussen 10 en 6 dagen voor je NOD.
Dus zou heel goed kunnen hoor.
En je hoeft niet positief te testen om het toch gevoeld te hebben - daar kan ik helaas maar al te goed over mee praten.
Ik weet ook wel dat je je eisprong kan voelen , maar ik bedoelde te zeggen dat het niet perse een innesteling hoeft tezijn geweest.
Om dat te weten , heb je een posiiteve test nodig… dan kun je zeggen hé dat gevoel kwam daar vandaan…
ze vroeg naar innesteling vandaar mijn antowoord.
Ik heb alle drie de keren de innesteling niet gevoeld. Ik kan je dus niet helpen helaas.
hoihoi,
Bedankt zover voor de reactie.
Ik weet bijna zeker dat het geen eisprong is geweest. De vorige 2 cyclussen (toen ik dus eindelijk een eisprong had) het ik ook geen eisprong gevoeld. En normaal heb ik die tussen dag 17 en 19 en gisteren was het dag 20. Hoewel, het zou dus nog wel kunnen. Maar de vorige cyclussen was mijn buik heel gevoelig vanaf dag 12 tot dag 17, dus ik nam aan dat op dag 17 of 18 de eisprong was.
Bianca; mijn vraag was ook niet bedoeld om iets vast te stellen, want niets is zo veranderlijk als het vrouwelijke lichaam. Maar ik vroeg me af of iemand die krampen kon verklaren. Bedankt voor je info.
Belle; jij kent het dus wel, die krampen, en dat is bij jou (uit ervaring) een innesteling geweest. Oh ik hoop zo dat dat bij mij ook zo is?! Jij ook bedankt voor je info.
Ik hoop dat er nog meer meiden mij informatie kunnen geven, ben namelijk reuzebenieuwd.
Liefs, Es
Wij zitten nu in de wachtweken na een ICSI-behandeling. We hebben afgelopen maandag de terugplaatsing gehad van twee embryootjes. De werkelijke innesteling is pas 3-5 dagen na de terugplaatsing. Dus als je dan van je eisprong uitgaat, dan is dat later en pas 6-8 dagen erna. Je eitje moet eerst nog door de eileiders, bevrucht worden, terug naar de baarmoeder. Dat duurt wat langer dan als er embryootjes teruggeplaatst worden. Dus 3-4 dagen na je eisprong zou dan wel erg vroeg zijn… Ik heb sinds woensdagavond ook gekke steekjes en krampjes, een beetje zeurderig, trekkerig spierpijngevoel aan de voorkant van mijn buik, wat doortrekt naar mijn liezen. Maar wel heel anders dan ongi-krampen.
Ik hoop dat het voor ons beiden een teken van een goede innesteling is!
Heel veel succes de komende weken!
Groetjes,
Jippie
@bianca81 wrote:
Ik weet ook wel dat je je eisprong kan voelen , maar ik bedoelde te zeggen dat het niet perse een innesteling hoeft tezijn geweest.
Om dat te weten , heb je een posiiteve test nodig… dan kun je zeggen hé dat gevoel kwam daar vandaan…
ze vroeg naar innesteling vandaar mijn antowoord.
Ik snapte dat het over innesteling ging en ik ben er van overtuigd dat je dat kunt voelen.’
Alleen heb ik de ervaring dat ik het voel (net als bij mijn zwangerschappen die wel positief werden) maar helaas ook bij prille zwangerschappen die bij mij niet eindigen in een pos test.
En kwa tijd klopt het - als je regelmatig bent en weet wanneer je ei is geweest en dan drie a vier dagen later dat het begint (dan is eitje in bm aangekomen)
Meis, ik heb geen idee, ik voel vanalles daaronder maar wat het allemaal wel of niet mag wezen? :think:
Ik hoop voor je dat je gevoel (lichamelijk en geestelijk) klopt en je over 2 weken een mooie positieve test in handen hebt :-*
Ik heb tóch het gevoel dat wat jij omschrijft je eisprong is geweest…
Zo voelde dat bij mij iig wél…
En de innesteling heb ik niet echt gevoeld…heb alleen bij mijn 2e wél gemerkt dat ze er zat een dag of 5-6 voor mijn NOD…kreeg ik toeschietreflex gevoel in mijn (.)(.) :inlove:
Toen wÃst ik het gewoon!
Ik voor je meis!
Als het bij jou gaat zoals bij mij is het een innesteling geweest…
Ik voelde mijn eisprong ook altijd heel goed,en idd vier dagen daarna had ik dezelfde klachten als jij omschreef…net een eisprong maar dan anders,heb nog gedacht: nog een keer? daarna wist ik gwoon dat ik zwanger was…Karlie vond het raar…zou wel heel toevallig zijn…
Tot ik ongi moest worden en het niet werd,overduidelijk zwanger…dus het kan wel hoor…