Ik weet niet wat ik heb… sinds een paar uur heb ik buikpijn. Menstruatie achtig gevoel. Maar als ik nu al ongesteld word is het wel erg vroeg, naar mijn idee heb ik afgelopen weekend een eisprong gehad. (Zo aan de temperatuur te zien)
Nu dacht ik, misschien is het wel in innesteling. Maar kan dat pijn doen?
Dit is trouwens de eerste ronde met clomid en waarachtig… ik heb een eisprong gehad!
Kan inderdaad een innestelling zijn hoor! Als ik het me goed herinner was het bij mij meer een eenmalig pijnscheut die ik dacht te hebben, maar elke lichaam is anders.
Ik :thumbup: voor je!
Ik voelde mijn eisprong meestal. Dat voelde als een scherpe pijn ter hoogte van 1 van de eierstokken. Vergelijkbare pijn als darmkramp.
Ik kan niet zeggen dat ik de innesteling heb gevoeld. Maar ik vermoed dat dat best mogelijk is.
Is het mogelijk dat je je vergist hebt met de eisprong? (heb je ook een ovulatietest gebruikt?) Anders voor de zekerheid nog een keer klussen.
hoe is je temp nu?
is die gedaald? of constand of misschien zelfs nog iets gestegen?
ik moest ook bij tygo tempen toen ik via de fertiliteit liep
bij een sterke daling is word je weer ongesteld
als er een lichte daling is en daarna weer gaat stijgen is de kans groot dat je zwanger bent
bij mij bleef mijn temp stijgen na mijn eisprong toen ik zwanger raakte van tygo
had zelfs een beetje verhoging
mijn temp zat vandaag op 36,6 ipv 36,3 wat ik normaal heb. Mijn laagste temp deze ‘ronde’ was 36,0.
Mijn temp gaat altijd omhoog en als die dan opeens weer rond de 36,3 is dan word ik ongesteld. Ik verwacht dat mijn temp dus sowieso omhoog gaat.
Ik gebruik geen ovulatie testen, maar door te kijken naar de temp, vruchtbare slijm, zin in sex :mrgreen: denk ik toch echt dat ik vorig weekend een eisprong heb gehad.
Nog een weekje dan weet ik meer en of het ook daadwerkelijk een eisprong is geweest.
Het gevoel is nu weg, heeft wel geduurd tot ik gisteren in slaap gevallen ben.