innesteling/ongesteld?

zijn er dames die hun innestelling gemekrt hebben door menstuatieklachten?

ik zou dinsdag mijn innesteling gehad kunnen hebben, maar ben toen ook lichtjes ongesteld geworden. Woensdag wel meer ongesteld, maar gisteren alweer vrijwel niets.

Heb verder bijna continu een vervelend rommelend gevoel in mijno dnerbuik, en ben met vlagen erg misselijk en voel me erg moe.

normaal gesproken ben ik veel anders ongesteld, en heb ik er eigenlijk geen klachen van.

herkent iemand dit?

Ja, ik herken dit. Het zou idd een innestelling kunnen zijn geweest, als ik je verhaal zo lees. Wanneer zou normaal je NOD zijn?

woensdag zou ik ongesteld moeten worden. Heb die dag dus wel bloedverleis gehad, maar niet zoals bij andere menstruaties…

ik heb dat ook gehad, dacht dat ik ongi was maar was maar 1 dag, ik bleek dus zwanger

hier tot twee keer aan toe en dat bij nr 1 twee menstruaties (wat dus geen menstruatie was) ik kwam er achter dat ik zwanger was en bleek al 10 weken heen en bij nr twee nog een graadje later toen was ik al 13 /14 weken heen :mrgreen:

Hoi hoi,

Ik kan me ook zo vinden in dit verhaal, zit namelijk met hetzelfde!

Alleen had ik 3 posi testen en was ik 2 dagen overtijd toen ik “ongi” werd.

Heb alleen helemaal geen ongi klachten, maar wel moe, down,opgezette borsten, rommelbuik, onstilbaar honger, huilbuien,misselijk.

Kan het niet echt plaatsen.

Dus ga gespannen meelezen!

Succes met alles

Groetjes

Andrea

aangezien ik tijdens het opruimen een test tegenkwam, die bijna over de datum was, heb ikhem maar meteen gedaan, en daaruit blijk ik niet zwanger te zijn.

Het kan natuurlijk zijn dat ik te vroeg getest heb (is ook maar een goedkope test), maar voor nu hou ik dat toch maar in mijn achterhoofd… en waar de klachten dan vandaan komen?? misschien tussen de oren??

voor alle andere in hetzelfde schuitje: succes!

Herken mezelf in de bovenstaande verhalen…

Heb er al een aantal testen opzitten, maar helaas nog geen positieve.

Had woensdag al ongesteld moeten worden, maar nog steeds niks…

Wel een paar keer wat bruine spetters maar dat was het dan ook… (innesteling???)

Wacht nog maar weer een paar dagen voor een nieuwe test…

Spannend!!!

Ik herken ook veel in dit verhaal. Ben 20 maart gecurreteerd, en heb sinds woensdag last van mijn borsten en beetje misselijk, moe, humeurig en gisterenen beetje bloedverlies. Vandaag alleen een beetje bruin, dus oud bloed. Ik wacht nog even af, maar heb het idee dat ik alweer zwanger ben. Ik verwacht dat vrijdag mijn NOD zal zijn.

Helaas vannacht onwijze buikpijn en vandaag ongesteld…

Op naar de volgende maand…

balen voor je. Succes in de volgende ronde…

Ik moet nog 2 dagen voor mijn NOD.

Mijn borsten zijn erg gespannen, tepels zijn pijnlijk. Als ik net een paar uurtjes uit bed ben dan ben ik alweer moe. Af en toe spierpijn gevoel in mijn buik. Vieze bittere smaak in mijn mond. En gisteravond bij het plassen had ik 2 kleine drupjes bloed. Keer daarna weer en toen hield het op. Zou dat de innesteling geweest kunnen zijn? Buik voelt ook wel beetje aan alsof zou ik ongesteld kunnen worden, maar dat voelt al een dag of 4 zo, en geen bloed te bekennen… :think:

Ik :pray: dat het dit keer goed gaat :pray: