innesteling of toch menstruatie

ik vindt me lichaam zo vreemd of het is echt aan het spelen met me



Ik moest denk ik zo rond as maandag me ongi krijgen misschisen wel iets later ook

Ik ben augustus gestopt met me pil en ik kreeg netjes me stopweek bloeding om het maar zo te zeggen teon geen pil meer geslikt.

Op 11-10 werd ik ongesteld me 1e echte ongesteldheid weer na de pil

daarom heb ik pas een cyclus gehad dus is moeilijk te zeggen wanneer ik ongesteld wordt





Echter zaterdag 3 november (innesteldag) ging ik naar de toilet in de middag en ik voelde al een ongesteldheidsgevoel ik keek op het papier en zag wat slijm met bruine slierten erdoor (ik balen ik dacht nu al weer huh enne lekker weekend onze kids zijn een weekend bij oma ik alleen met me man wordt ik alsnog ongesteld :oops: )



Ik een tampon in gedaan en ik ging even boodschappen doen na drie uurtjes weer thuis ik dacht ff tampon verschonen maar er zat niets meer op ik dacht huh?

Dit is zo gebleven tot zondagochtend toen kreeg ik wat rood bloed niet donker maar licht en weer wat bruin bloed

Zelfde liedje tampon erin bloed stopt etc.



Ik heb zondagochtend geslachtsgemeenschap gehad met me man want het bloeden was gestopt en kreeg weer een klein beetje rood bloed echt mnimaal tampon er in ik keek na een halfuur weer niets qua bloed



Maandag (sorry voor het omschrijven maar kreeg ik een orgasme en weer bloeden niet veel weer hetzelfde beetje bloed iets meer als voorheen maar nog heeeel weinig)



En dit gaat zo door tot afgelopen donderdag had ook steeds last van ongipijn dat is nu wel weg

nu heb ik wel steken in me onderbuik en het voelt ook hard boven me schaamstreek





Dus ik daht misschien een innestlingsbloeding (heb twee kids nooit gehad bij hun maar ja)

Maar dat zou dan nu toch over moeten zijn

Ik getest zaterdag (gisteren) met ochtendurine…negatief





Herkent iemand dit offzo hoor het graag



By the way :snooty: wel zwangerschapsverschijnselen: misselijk, pijnlijke borsten, aders kan ik niet zeggen want die had ik al daar ik grote borsten van mezelf heb :oops: ,maagzuur (nu al??) en extreem moe

Kikie,



Als ik jou verhaal zo lees, denk ik dat je lichaam aan het “ontpillen” is. Naja zo word het vaak genoemd, je lichaam moet zich weer aanpassen aan de nieuwe situatie zonder de hormonen die je elke dag slikt. In het begin kan dat vaak allerlei kwaaltjes geven die lijken op zwangerschapsverschijnselen, dezelfde die jij dus beschrijft :wink:



Geef je lichaam een beetje de tijd, en voor je het weet heb je weer een regelmatige cycles :twisted:



:-*

Hmmm…



Mijn verhaal is ongeveer hetzelfde, alleen ben ik in augustus gestopt met de minipil (had borstvoeding gegeven). 11 sept. ongi, toen 11 okt. Had dus rond 10 nov. weer moeten zijn, maar kreeg donderdag 8 nov. alweer bloeding. Gekke was dat ik maar heel kort lage rugpijn heb gehad (wat normaal gesproken al 1 dag eerder de ongi aankondigd en de 1e paar dagen ‘begeleid’). Ook was het bloeden (donker) minder dan normaal en hield vrijdag alweer op, zaterdag en zondag dan opeens weer bloedverlies, maar nu maar heel weinig en helder rood en steken onderin m’n buik ??? Nu alles weer weg.



Maar wat mij vooral doet twijfelen, is dat een paar ochtenden voor de bloeding kwam er een nat vlekje op m’n nachthemd zat, precies bij m’n linkertepel. Bij lichte massage bleek een transparant/wit, kleverig goedje uit m’n borsten te komen. Nu nog steeds…



Ga morgenochtend testen, misschien toch ook een innestelingsbloeding? Bij m’n vorige zwangerschap bleek 1,5 week verschil tussen hoever ik dacht te zijn (‘1e dag laatste ongi’ berekening) en wat de gyn. zei dat ik was (adhv metingen op de (inwendige)echo). Las toen ergens op internet dat een bevrucht eitje er soms wel een week over kan doen om in de baarmoeder te komen… Misschien heb ik dus weer een late innesteling?



Heb ook ‘zwangerschapskwaaltjes’, buiten dat er vocht uit m’n borsten komt (niet gehad bij de 1e zwangerschap, maar geef al dik 3 maanden geen borstvoeding meer, dus daar kan het niet van zijn, is ook veel dikker en plakkeriger), wist ik vanochtend opeens m’n pin-code niet meer toen ik geld uit de automaat wilde halen (pasje zat er al in). Heb ik anders echt nooit, alleen tijdens m’n zwangerschap had ik dat regelmatig…



Help je geloof ik noiet echt veel, maar nu weet je iig dat er meer vrouwen zijn waarvan het lichaam zo ‘raar’ doet :wink:

Misschien moet je nog eventjes geduld hebben en eind van de week nog eens testen?!



Toen ik overigens na 8 jaar pilslikken stopte, had ik gelijk een hele regelmatige cyclus (dezelfde als tijdens het pilslikken). Heb ook nooit ‘ontpil’ verschijnselen gehad. Daarom vind ik het gek dat m’n lichaam nu, na nog geen jaar minipil, wel helemaal van slag is…



Maar ja, morgen zullen we het weten… :pray:

Ja me lichaam is ook zo raar bezig

Ik had bij me eerste zoontje toen was ik 19 jaar toen ik zwangr werd van hem ook de pil geslikt al vanaf me 12e ivm onregelmatige cyclus

ik was een maand gestopt en gelijk zwanger



Me dochtertje idem dito half jaar pil gestopt en ook gelijk zwanger

Nu slik ik de pil ongeveer twee jaar slikte hem wel onregelmatig hoor is niets voor mij zo pil haha ben blij dat ik nu echt kan stoppen

maar nog niet zwanger

maar ja ook pas eind augustus gestopt



en ik weet dus nu niet of ik die bloeding van vorige week een menstruatie was



Ten eerste had ik wel al die dagen een echt menstruatiegevoel

1e dag bruine slierten ik dacht nog van huh ok nu al weer ongesteld want dat zou dan een cyclus zijn van 21 dagen…

2e dag beetje rood niet veel was meer na geslachtsgemeneschap helder rood bloed ik dacht ja hoor het zet toch door maar is gestopt en had ik meer van tijd tot tijd dan weer wat bruin dan weer rood maar nooit genoeg voor een maandverband het kwam er ook niet uit het was meer met het afvegen zo raar



Dat heeft tot donderdag geduurd

gisteren idem dito wordt er gek van wat denk je/…weer ongesteldheidsgevoel en ik dacht hmmm nu wordt ik het zeker wel

naar de toilet tampon in gedaan vaoaor zekerheid

weer eruit gedaan na en halfuur en er zat weer een beetje rood bloed op heel weinig en tot nu toe weer helemaal neits vindt het toch zo raar



wel voel ik net boven me schaamstreek een hard stukje (weet niet of ik dat hiervoor ook al had haha)

En me man droomde in een keer dat ik zwanger was maar ja zegt niets

kan er ook mee bezig zijn



Maar ik voel me wel zwanger of is het toch dat ontpillen

raar wel dat ongesteldheidsgevoel af en toe ook mijn tepels waar wat wit uit komt met witte puntjes

misselijk moe geen energie, heel erg vergeetachtig me man verteld me wat en ik weet niet meer waar die het over heeft

en het lijkt wel maagzuur ofzo wat af en toe naar boven komt

ik heb vanochtend getest ja natuurlijk negatief dacht het al



weet nu ook niet wanneer ik wel kan testen of was het toch me menstruatie ben ik gewoon niet zwanger aaaaaaaaa

Hi Kikie,



Nou, ik heb gisterochtend dus ook negatief getest :? . Maar er blijven bij mij ook witte druppeltjes uit m’n borsten komen.

Bij mij begon de bloeding overigens ook de ochtend nadat we sex hadden gehad… :think: .



Zou een gewone ongi kunnen zijn geweest, dan was m’n cyclus nu 28 dagen ipv 30 (zoals de laatste 2x), maar hij was wel opvallend licht en kort…



Nou ja, volgende maand zullen we hopelijk meer weten (over m’n cyclus :wink: ).



Had trouwens vanochtend opeens een paar keer steken/zeurderig gevoel in vooral m’n rechterborst. Heb dat nog nooit gehad en ga er inmiddels dus ook al vanuit dat het een ongi-bloeding wwas en niets anders, dus psychisch kan het ook niet zijn. :think:



Wellicht dat bij jou de komende maand(en) ook meer duidelijkheid brent/brengen! als je toch nog eens wilt testen, zou ik dat eind deze week doen, of evt. zelfs pas begin volgende week, dan weet je het iig zeker!

@Iuno wrote:

Hi Kikie,



Nou, ik heb gisterochtend dus ook negatief getest :? . Maar er blijven bij mij ook witte druppeltjes uit m’n borsten komen.


Hoe lang geleden ben je met borstvoeding gestopt? Ik heb het namelijk nog steeds!!! En dat terwijl ik in juni voor de allerlaatste keer borstvoeding heb gegeven.

@ Lieke,



Ik heb half juli voor het laatst bv gegeven en dat alleen rechts (links heeft het nooit echt ‘goed’ gedaan, dus daar was ik al een paar weken eerder helemaal mee gestopt).



Wist er ook niets van, tot ik dus pas geleden 's ochtends wakker werd en opeens een klein, nat vlekje op m’n nachthemd ontdekte, precies onder m’n linker tepel… :?



Geinig, dat jij er dus ook ‘last’ van hebt. Misschien is het dus toch ‘ont-bv-en’ :mrgreen: .

Half september na mijn laatste pil van de strip gelijk gestopt. netjes ongi geworden, in oktober en november ook netjes optijd ongi geworden.

laatste dagen wel extreem moe en stemmingswisselingen. Normaal word ik op vrijdag ongi en heb ik altijd de donderdag daarvoor hele erge hoofdpijn.



Afgelopen donderdag nergens last van. Gisteren (dag dat ik eigenlijk ongi moest worden) ook geen hoofdpijn, wel een ongi gevoel in mijn buik. Vanmorgen (zaterdag) wel 2 druppels bloedverlies, rest van de dag niks. Wel heel de dag opgeblazen gevoel en steken in mijn buik. Geen trek in snoep (en normaal lust ik dat heel graag)



Wat zou het zijn ontpillingsverschijnselen of toch raak???

Poema, waarom ga je niet testen? Dat zal wrs. je een antwoord geven.