Innesteling? Of iets anders?

Hi ik maak me een beetje zorgen. Afgelopen zondag geklust tegen eind van de middag, en gister toen ik wakker werd zag ik heel lichtroze afscheiding, ook toen ik naar het toilet ging. Toen ik minder dan een uur later naar toilet ging was het heel donkerbruin en veel, en daarna kwam rest van de dag alleen nog een beetje lichtroze spul.

's Avonds was het helemaal weg…

Is dit nou innesteling? ik hoor over 5 dagen ongesteld te worden en ben bang dat als het geen innesteling is, dat mijn lijf het afstoot zeg maar…

Heeft iemand hier ervaring mee? :?

EDIT: nu heb ik toch maar weer gecheckt op het toilet en het is weer rozig met n vreemde geur maar niet de ongesteldheidsgeur

Jeetje wat spannend! Het zou zomaar kunnen!!! Ik heb het ook gehad toen ik zwanger was!!!

Succes.

Het zou een innesteling kunnen zijn, maar dan geen innesteling van afgelopen zondag, want dat zou wel heel erg snel zijn, meestal is dat 5 a 10 dagen na de eispong.

Spannend!

idd bij was het de 7e dag na mijn eisprong

Okay dan kan het dus van eerder in de week zijn, van maandag of donderdag … dan kan ik met een wat geruster hart afwachten met het idee dat het innesteling kan zijn… ben echt nieuw met dat zwanger worden business en vind dit best eng hahha

Ik las trouwens dat het goed is om elke 3 dagen te klussen vooor de ‘productie’ klopt dit?

Spannend hoor, ik weet dat ik bij mijn zwangerschap ook 4/5 dagen voor NOD (vanuit 28 dagen cyclus geteld dan) rozeverlies had met wat krampjes.

Vandaag ook al wat krampjes :roll: dat vind ik weer appart maar als ik lees 5 a 10 dagen na ei dan kan het wel weer :inlove: (had 22 febr. eisprong) :pray:

Ik duim voor je! :pray: :pray: