Innesteling? Menstruatie?

Ik heb vorige week dinsdag de teruplaatsing van een cryo gehad (ingevroren embryo uit IVF/ICSI). Afgelopen maandagavond laat zag ik wat vaag rozig op het wc-papier. Ik had toevallig net nagekeken wanneer ik bij de vorige pogingen ging bloeden en dat was na dag 5 en 6. Heel even had ik dus hoop die avond omdat ik nog niks had gezien, tot een uur of 11. De volgende dag werd ik ongelooflijk misselijk wakker, mijn darmen van de rel, aan de diarree, hoofdpijn en moe, enorm moe. En ik zag helderrood bloed, wat weer overging in sliertjes slijm met wat bloed gedurende de dag. Vanochtend minder beroerd gelukkig, maar het is nog niet fantastisch. Weer bloed gezien toen ik opstond, maar nu wordt het weer minder. Buikkrampen houden ook wat aan en mijn benen lijken wel van elastiek; niks mee te beginnen, slap en bibberig.



Wie heeft ook zulke ervaringen? Het bloeden bij mislukte pogingen ken ik, maar je er zo beroerd bij voelen? Zou het een innesteling kunnen zijn? Bij de vorige twee pogingen had het bloeden na dag 7 allang doorgezet, ik zit nu op dag 8. Ik mag as. zondag testen. Het was altijd al spannend, maar nu is het wel megaspannend. Voel me ook zo misselijk. En als dit een buikgriep is, dan zou dat wel heel erg stom toeval zijn. Ik had gisteren enkel wat verhoging, 37,8.



Groetjes, Carenza

Jeetje meis, wat spannend!

Ik kan je er niks over vertellen, maar wil je enorm veel suc6 wensen!

:pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

Hey meis,



ik kan je helaas ook niet helpen maar duim wel heel hard dat alles goed gaat :pray: :pray:



Spannend hoor!

Ik duim ook met je mee dat het goed gaat :pray:

Thanks. Het bloeden is weer minder geworden, maar het blijven sliertjes bloed. Ik zelf heb het sterke vermoeden dat het raak is, ook omdat ik bij mijn dochter zo beroerd was met de innesteling. Maar toen had ik geen bloed. Het kan nog alle kanten op.

meid wat hoop ik dat je test zondag positief zal zijn :pray:

ik had met de innesteling ook bloed en slijm hoop zo dat je gelijk hebt!!