Innesteling en pijn? _ update

Kan een innesteling pijn doen? Had maandag menstruatiepijn alsof ik elk moment kon gaan vloeien, maar ben nogsteeds niet ongesteld. Test was dinsdag negatief… Oja pijn duurde maar ongeveer 1 dag.



Thanx!!



Groetjes,

Femke

niet zozeer de innesteling, maar de algemene activiteit die je baarmoeder onderneemt bij een zwangerschap kan wel wat menstruatie achtige krampen veroorzaken

Ik heb wel zeker mijn innestelling gevoeld (zie mijn banner).



Op een avond flinke steken in mijn buik en na een toiletbezoek 2x een beetje bloed op het wc papiertje. Op de nod dag testte ik positief.



Dus ja kan wel.



Gr. Claudia

Het kan wel.

Ik werd op zondag morgen heel vroeg wakker van de buikpijn. Het waren echt van die ongikrampen. Was op dat moment 6 dagen na de iui en een dikke week later testte ik positief.



Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Liefs, Chantal

Ik had t zelfde als Krabje, na de IUI dacht ik echt dat ik ongi zou worden…maar ik was dus zwanger… de eerste weken dat ik t wist af en toe nog ongi gevoel gehad…maar ik was echt zwanger

Onze laatste innestelling heb ik niet gevoeld, maar alle voorgaande 3 keren echt wel. Op de dag van de terugplaatsing kramp, steekjes in de buik. Het kan dus zeker wel. :thumbup:

Of het daarna ook goed blijft gaan weet je dan ong een dikke week later als je de test doet :wink:

He meiden,



Dank voor jullie antwoorden. Spannend…! Ik ga vrijdag testen; dan is mijn man wer thuis. Nu dus nog even heel veel zelfbeheersing aan de dag leggen :wink:



Ik laat het jullie wel weten!



Groetjes,

Femke

Ik heb mijn innesteling van de 2e heel goed gevoeld,en wist ook gewoon dat ik vanaf toen zwanger was…

Iedereen verklaarde me voor gek…maar ik voelde het,het was net of ik alweer een eisprong voelde die dag…maar die had ik al gehad…

Daarna voelde ik het gewoon…mijn borsten weer erg gevoelig…vond eten koken weer stinken…misselijk in de ochtend…

En ik had gelijk…

Dank voor alle antwoorden!!! Hoopgevend, maar bij mij was het achteraf denk ik toch de eisprong. Vind het wel prima, was anders ook wel een beetje snel geweest na Friso (zie banner). We wachten dus nog even en zijn in het vervolg toch weer even wat voorzichtiger met vrijen :wink:



Groetjes,

Femke