Innestelbloeding??

hallo,



mijn vriend en ik zijn 6 maande bezig om zwanger te raken.

nou heb ik eind augustus een miskraam gehad met 6 weken :frowning:

nu denk ik opnieuw zwanger te zijn…



ik heb dinsdag 29-09 mijn eisprong gevoelt… sinds dien buikpijn gehad,

nou heb ik woensdag 07-10 bloedverlies gehad t/m gister 10-10 ik ben normaal veeel langer ongesteld en het was nu heel erg donker, bijna zwart :think: ook was het veel minder als normaal. vandaag verlies ik nog een heel klein beetje rommel zoals ik dat zwarte bloed noem bij het afvegen, niks meer in mijn maandverband…

Ik verwacht aanstaande dinsdag (13-10) mijn ongesteldheid,



wie kan mij helpen??? is het een innestelbloeding? of heb ik daarvoor te lang bloedverloren?



kan bijna niet wachten tot iemand reageerd, ben nieuw hier had al veel forums gelezen en heb me uiteindelijk toch maar aangemeld…



Liefs Riejantjuuh

Het kan ook zijn dat je cyclus nog wat onregelmatig is en je een week te vroeg bent begonnen met vloeien. Maar het zou ook een innesteling kunnen zijn. Al lijkt het me wat aan de lange kant dat je bloed bent verloren, maar je zou de eerste niet zijn. Helaas kun je nu niks met zekerheid zeggen denk ik. Dinsdag dus even een testje doen?

ja dinsdag sowieso even een testje doen… :smiley:

en hopen dat het weer raak is en dan hopen op een goede afloop,

het vreemde is dat ik vorige week bij de dokter ben geweest omdat ik na mijn eisprong buikpijn bleef houden, ik moest mij urine inleveren en er kwam een fikse blaasontsteking uit… ik had toen al die bloeding, zoveel bloed komt toch niet van een blaasontsteking? en zou ze misschien dat bloed in mijn urine hebben gevonden en daarvan een blaasontsteking gemaakt hebben? ik weet helemaal niet wat ze dan testen…



de bloeding is nu helemaal weer over, ik vloei normaal helder rood bloed en dat zat er nou helemaal niet bij :think: ook heb ik last van zere borsten en zere benen wat ik anders ook niet heb tijdens mijn menstruatie…



Mijn cyclus is sinds ik van de pil af ben keurig 28 dagen met als enige uitzondering mijn miskraam, toen had ik trouwens geen bloedingen voor die tijd ofzo



ik hoop niet dat ik me dat allemaal in denk omdat ik zo graag wil :doh:



Liefs Riejantjuuh

Maar na een miskraam kan je cyclus meteen weer geregeld komen, maar ook ongeregeld. Hoe het zit met een blaasontsteking weet ik niet.

Ik hoop voor je dat het weer raak is.

heb na mijn miskraam wel al weer 1 gewone cyclus gehad…

nou ja het enige wat ik kan doen is afwachten en dinsdag een test doen… :smiley:



verkeer momenteel al met een half been op de roze wolk… ook al weet ik dat dat nie goed is… dan is de teleurstelling groter…



we zullen zien… als ik de uitslag van de test dan laat ik het wel horen!



misschien iemand anders nog ervaring met dit??



Liefs Riejantjuuh

hoe zet ik zo’n ticker trouwens onder mijn tekst?? :stuck_out_tongue:

vandaag getest… negatief… :frowning:

Misschien te vroeg of toch te vroeg ongi geweest??



vandaag in elk geval geen ongi gezien…



we wachten af!! als ik niet ongi word ga ik vrijdag weer testen…



Liefs Riejantjuuh