innestelbloeding of menstruatie?

Ik zit met het volgende. Ik ben afgelopen maand met de pil gestopt om te kijken of (na lang wikken en wegen) het toch nog lukt om zwanger te raken. Ik ben endometriose en daardoor veel klachten rondom mijn menstruatie. Dit was voor ons ook een reden om na Noa niet meer aan een tweede te beginnen. Maar we hebben inmiddels de knoop doorgehakt en zijn weer in de race (zal ik maar zeggen).

Nou heb ik op 9 juni mij menstruatie gehad. Daarna heb ik met ovulatietesten en aan buikpijn gemerkt dat ik op 22 juni mijn eisprong heb gehad (op vr, zo en di sex gehad). Ik weet natuurlijk niet hoe lang mijn cyclus duurt omdat ik dus net met de pil ben gestopt, maar ik ga zelf vanuit dat de volgende menstruatie 14 dagen na 22 juni is (aankomende maandag). Gisteren heb ik in de middag en avond een zeurderige buikpijn gekregen en vanmorgen na het opstaan een beetje bruin bloed verloren. Ik weet dus nu niet of het een innestelingsbloeding geweest is of dat mijn menstruatie al is begonnen.

Ik weet dat hier niemand is met een glazen bol, maar wat denken jullie ervan? Ik ga er vanuit dat ik pas maandag (14 dagen na mijn eisprong) ongesteld zou moeten worden.

Succes met wachten. Hopelijk voor jou was het een innestellingsbloeding :thumbup: .

Oh wat gaan jullie een spannende tijd tegemoet!!

Het kan van alles zijn, maar het enige wat ik kan zeggen is dat ik voor jullie wens dat het heel snel mag lukken. :pray: :-*