Help!!! Gelukkig hebben we 2 compu’s hier in huis, want op de laptop kan ik niet meer inloggen bij KoK!!! Hoe kan dat nou?! Telkens als ik mijn inlognaam invul met wachtwoord dan zegt ie wel ‘gereed’, maar blijft in het inlogscherm. Wat doe ik fout??? :think:
cokkies verwijderen.
iedereen heeft er bijna last van. gister kwam ik er ook niet op.
Jaaa!! Gelukkig. Wat een gemene test was dit. Zeker om effe te kijken hoe ver de liefde voor KoK gaat. Nou, het zit diep hoor!
:inlove:
Jaaa, het werkt. Ik had ook al van alles geprobeerd, tot ik bedacht dat het ook wel handig was om hier even te kijken :mrgreen:
Ik kan ook niet normaal inloggen. alleen als ik de wacht woord opvraag en kan ik dan inloggen via de e mail… ik kan dus niet meer inloggen als ik forum indruk op kok. en mn wachtwoord intoets.
Tja hier dus ook gehad, heleen gebeld en moest dus cookies verwijderen. Nou ok kan weer op KOK, maar op een paar andere forums waar ik zit, kom ik er nu ook niet meer op omdat de cookies weg zijn en ik de inlognaam of wachtwoord niet meer weet! :shock: Logde nl al jaren nl automatisch in. Pffffffffff wat een gedoe zeg. Hopelijk gebeurd dit niet te vaak.
Verder mooi snel gedaan hoor, die overstap! :thumbup: