inloggen "gestopt met.."

@Affie wrote:

@Yvonne Z. wrote:
@Mellie wrote:
Wel eens in de ledenlijst gekeken hoeveel ‘leden’ wij hebben met 0 posts op hun naam?


Joh, dat zijn er écht veel! Daar krijg ik opschoonkriebels van (net zoals van mijn soms overvolle mailbox, en dan maar schrappen; héérlijk!!! :smiley: )




Kan dat niet worden opgeschoond? Eventueel met een regel, zoiets van: binnen 2 weken voorstellen/posten en anders exit? :thumbup:



Bij deze biedt ik me aan als controlleur 8)




Dat zou een idee zijn, maar er zijn een heleboel vrouwen die hier enkel antwoord op vragen zoeken zonder de intentie hun eigen persoonlijkheden te delen op een openbaar forum, ook zijn er velen die eerst een tijd eens meelezen en de sfeer proeven en vervolgens pas later overgaan op meeschrijven. Ik zou het niet fijn vinden al deze vrouwen eruit te knikkeren, KoK is namelijk ook een grote bron van goede info voor veel mensen.

Maar 1 post zouden ze toch kunnen doen, al is het alleen “fijn dat ik antwoord heb gevonden op mijn vraag” ofzo…:think:

@Joos wrote:

Ik zou concreter uit kunnen leggen waar mijn vraag vandaan komt, maar dat doe ik niet uit respect voor een persoon.


Volgens mij zit je er behoorlijk mee of niet :frowning: Je zou een pb kunnen sturen naar één van de moderators? Op die manier kun je wat vrijer communiceren en kun je je vraag waar nodig wat meer toelichten.

Ja misschien is dat wel een goed plan.

oeii …

Nou meid ik hoop dat je er met cde modies wel uitkomt :-*

Het wel of niet openbaar zijn van bepaalde topics is inderdaad een bewuste keuze.



Heel terecht wordt er al aangegeven dat registreren zo gepiept is het werpt slechts een kleine drempel op. Vaak is die hoog genoeg heel soms net niet daar kunnen we weinig aan veranderen.



Veel mensen lezen wel actief maar kiezen er voor om niet te posten. Wij kunnen niemand dwingen en dat willen we ook niet. Die mensen die niet posten kunnen evengoed heel blij zijn met de gevonden informatie…



De ledenlijst wordt geregeld opgeschoond alleen niet op 2 weken. Dat is veel te kort. :wink:



Joos als je specifieke vragen hebt pb ze maar pb’s zijn en blijven namelijk altijd privé wat ons modies en admins betreft. :wink:

Joos, heb jij het al gedaan of zal ik het doen? Ik blijf ook met een rotgevoel zitten namelijk :frowning:

Maar zaken die echt privé moeten zijn kunnen toch ook via pb, msn en e-mail?

Is het de bedoeling dat er nog meer van een openbaar forum afgeschermd word dan Wawa en Joos?

Dat zou leuk zijn voor Forummers in spé die aansluiting zoeken met Maandmama’s en medestoppers :think: :?

Ik was even weg Wawa, heb jij al contact opgenomen?

@Joos wrote:

Ik was even weg Wawa, heb jij al contact opgenomen?




Misschien is het handiger om het helemaal via pb te doen…

Want ik begin nu wel heul nieuwsgierig te worden :wink: :shifty:

Wat mij betreft kan het topic gesloten worden. Joos, ik heb contact gezocht met Ruud. We PB-en verder. :-*

je hebt ons wel aardig nieuwschierig gemaakt :shifty: :shifty:

@Mellie wrote:

@Annaatje wrote:
@Mellie wrote:
Ik zie het probleem dus niet zo, het inloggen heeft in mijn ogen niet echt een toegevoegde waarde aangezien nieuwsgierigen ook een account aan kunnen maken om mee te kunnen lezen.

Wel eens in de ledenlijst gekeken hoeveel ‘leden’ wij hebben met 0 posts op hun naam?


Waaronder mijn moeder/broers :? :evil:




:shock: :shock: :shock:

Zeker stiekem ook nog?

Dat is misselijk zeg… :hug:

Iedereen moet natuurlijk zelf weten of ze lid worden maar ik neem aan dat je moeder en je broers geen kindje op komst hebben…




Jep in eerste instantie stiekum, om mij te ‘volgen’/‘mee te lezen’… slaat nergens op :? had al wel een vermoeden, maar ben er achter dat t echt zo is! :?

Ach en dat stiekem meelezen gebeurd volgens mij ook vaker dan je denkt. Ook door personen waar je het in eerste instantie niet van verwacht.



Mensen die je in eerste instantie niet interessant vinden en als ze er vervolgens achter komen dat je op een bepaald forum schrijft…