Thanks, lief van je :-*
Ik moet zeggen dat de reacties me heel erg meevallen, ik had eigenlijk verwacht dat er ook negatief op gereageerd zou worden omdat er in feite geen medische indicatie voor inleiding is :oops:
Maar voor mezelf word ik er bloednerveus van, ik schiet steeds in en uit de weeen, dan moet ik weer gaan bedenken of ik wel of niet vriendje en zh moet bellen enzovoorts pfff…
Ergens zou ik blij zijn als het maandag is maar aan de andere kant vind ik het wel erg eng allemaal :oops:
@vuurvosje wrote:
Thanks, lief van je :-*
Ik moet zeggen dat de reacties me heel erg meevallen, ik had eigenlijk verwacht dat er ook negatief op gereageerd zou worden omdat er in feite geen medische indicatie voor inleiding is :oops:
Maar voor mezelf word ik er bloednerveus van, ik schiet steeds in en uit de weeen, dan moet ik weer gaan bedenken of ik wel of niet vriendje en zh moet bellen enzovoorts pfff…
Ergens zou ik blij zijn als het maandag is maar aan de andere kant vind ik het wel erg eng allemaal :oops:
Ik snap het wel… en waarom negatieve reacties zou niet weten waarom tis juist lekker dat je een beetje kan verwachten wanneer je bevalt. Ik vond het idee dat je ineens kan bevallen en dat je niet wist wanneer het begon juist slopend! Nu weet je dat je in ieder geval maandag ECHT begint en dat je dus maximaal woensdag je kindje in je handen hebt!!
En het komt echt allemaal wel goed hoor, allemaal over je heen laten komen je kan het toch niet plannen
En als je er echt moe van word gewoon bellen misschien mag je komen en gaan ze je al eerder helpen :hug: sterkte
@vuurvosje wrote:
:hug: gekkie, een gyn 'geeft' ook niet 'zomaar' een inleiding hoor, er zal heus over nagedacht zijn en 't is niet zomaar iets.
:think: heb je zelf stiekem niet veel liever dat heel die inleiding niet meer nodig is, en dat beebje voor maandag al geboren wordt? Of zie je dat juist totáál niet zitten ivm je vorige bevalling?
Probeer toch rustig te blijven, ik weet 't, 't is lekker makkelijk gezegd :oops: maar stress en zenuwen (hoe logisch ook!!) zijn niet fijn (je geeft zelf al aan dat je dan weer wel en dan weer geen weeën hebt... is ook niet voor niks natuurlijk)
Heb je wel heel duidelijke afspraken gemaakt met het ziekenhuis over wanneer je moet bellen?? Zou écht bij de minste twijfel bellen hoor!!
@Jiska wrote:
:hug: gekkie, een gyn ‘geeft’ ook niet ‘zomaar’ een inleiding hoor, er zal heus over nagedacht zijn en ‘t is niet zomaar iets.
Daar heb je wel een punt, en de gyn heeft me nu ondertussen al zovaak gezien dat ze weet dat ik het niet wil ’ om er maar van af te zijn’
Ik vind zwanger zijn juist heerlijk
:think: heb je zelf stiekem niet veel liever dat heel die inleiding niet meer nodig is, en dat beebje voor maandag al geboren wordt? Of zie je dat juist totáál niet zitten ivm je vorige bevalling?
Mja, het liefste heb ik een bevalling zonder toeters en bellen, maar na de laatste bevalling zit de schrik er zo in dat dit waarschijnlijk gewoon het beste is.
En het veiligste voor de kleine, en daar gaat het tenslotte om :)
Probeer toch rustig te blijven, ik weet 't, 't is lekker makkelijk gezegd :oops: maar stress en zenuwen (hoe logisch ook!!) zijn niet fijn (je geeft zelf al aan dat je dan weer wel en dan weer geen weeën hebt... is ook niet voor niks natuurlijk)
Deze hele zwangerschap verloopt al stressvol moet ik zeggen, een paar keer een spoedecho vanwege bloedverlies, opnames vanwege bloedverlies en weeen, dus dat speelt wel mee met mijn beslissing om het dan maar in hemelsnaam in te laten leiden.
Op het moment dat verpleegkundigen gaan zeggen: he, ben je er nou alweer wordt het tijd om te bevallen :roll: :lol:
Heb je wel heel duidelijke afspraken gemaakt met het ziekenhuis over wanneer je moet bellen?? Zou écht bij de minste twijfel bellen hoor!!
Ja, ik moet bellen bij weeen, gebroken vliezen (alsof ik dan nog in het ziekenhuis aankom, de grappenmakers :lol: , bij minder activiteit van de kleine en bloedverlies.
Maar vuurvosje is eigenwijs en gaat dus niet meer bij elke wee bellen.
Dan blijf ik bellen zeg maar :roll:
Dan mogen ze wel een speciale vuurvosje-hotline in het leven roepen :lol:
:hug: voor jou!
Ik ben bij merel ingeleid, vliezen gebroken op 2 cm en daarna langzaamaan het infuus aan, heb geen weeën storm gehad en ze kamen netjes om de 5 min, was eerste kindje.
Geen nare ervaringen mee en ook met Jorre kreeg ik aan het einde infuus erbij omdat ik zo moe was, voor een beetje extra power in de persweeén, maar die heb jij niet nodig als ik zo gelezen heb :lol:
Rustig aan meis, geef goed aan in het ziekenhuis wat er in je koppie omgaat en laat je goed voorlichten over de dingen waar je je vraagtekens bij hebt.
Echt dat is het aller belangrijkste je kan 100 ervaringen lezen, die zullen nooit hetzelfde zijn als je eigen straks.
Maak bespreekbaar wat je dwars zit, waar je tegenop ziet en ga vanuit daar verder :hug:
Vuurvosje ze hebben die hotline al voor je! Ok ook andere dames kunnen erheen bellen maar ze zitten er ook voor jou! Stel je krijgt vannacht weeën die je niet meer tof vind (je kent ze wel zelf ) niet wachten hoor gewoon bellen. Wie weet heb je door alle weeën al wel weer een cm of 2 erbij. :thumbup: Niet schromen, je bent geen piepert of zeur en ze weten aan de andere kant van die telefoon ook dat jij bliksem/stortbevallingen hebt.
Red je je nog een beetje tot maandag? :-*
Misschien een rare vraag maar op het moment dat een gyn besluit jou in te leiden vanwege stortbevallingen dan Ãs het toch een medische indicatie?
@~Melanie~ wrote:
Misschien een rare vraag maar op het moment dat een gyn besluit jou in te leiden vanwege stortbevallingen dan Ãs het toch een medische indicatie?
:thumbup: scherp van jou mel , ik dacht eigenlijk precies hetzelfde :mrgreen:
:dance: vandaag is DE dag! Spannend meis! (al betwijfel ik of je dit nog leest; je zult ondertussen al wel in het ziekenhuis zijn denk ik)
Ben heel heel benieuwd hoe 't zal gaan, en of het breken van de vliezen alleen inderdaad al genoeg zal zijn
ik ben ook heel benieuwd
sterkte en suc6!!!
Hoiu,
ik ben bij de oudste ingeleid op sociale indicatie met veertig weken en twee dagen. Eerst ben ik aan een infuus gegaan en toen ik dar een poosje aan lag zijn past de vliezen gebroken.
Bij de derde ben ik na 41 weken en zes dagen opgenomen en hebben ze een veter ingebracht om de boel op te starten zodat ik de volgende dag ingeleid kon worden maar die kreeg in eens zo’n haast dat ik diezelfde dag al ben bevallen na een bevalling vanaf de eerste wee tot kind op de buik in 69 minuten en nooit een nawee gehad.