inlegkruisjesdrama!

Even stoom afblazen, hoor.



Ik kad enkele weken geleden een paar pakken always inlegkruisjes gekocht. Bij thuiskomst de voorraad in de la gelegd en toen ik vanmorgen een nieuw pak wilde openmaken zag ik dat het de verkeerde maat was.

Ik terug naar de Appie, maar daar hadden ze een nieuwe regel: geen bon, niet ruilen.

Ik heb nooit een bon gehad, omdat ze tegenwoordig vragen of je een bon wilt. Ze willen bij de appie graag aan het millieu denken, dus daar doe ik dan aan mee. Geen bon dus. Nu zou ik die per mail kunnen krijgen, maar om nu mijn mailbox overspoeld te zien door de kassabonnen van mijn dagelijkse boodschappen, nou nee.

De collega van de "service"balie medewerkster gaf me gelijk.

En ik kan me heel goed voorstellen dat je met een hele hoop artikelen dit soort regels moet hanteren, maar een pakje oneindig houdbare inlegkruisjes? Dicht en zou worden omgeruild voor een andere maat, maar met dezelfde prijs.

Volgens deze dame was niet te controleren of het geopend was. Kom op! Wat een onzin, dat zie je toch meteen?



Dus ik zeg dat ze best wat meer vertrouwen mag hebben in haar medemens. Waarop zij antwoorde dat ze daar tegenwoordig niet meer konden beginnen en dat ze een lijn moeten trekken en geen uitzonderingen mogen maken, enz



Nou als de service van de appie er tegenwoordig zo uit gaat zien, dan weet ik niet of ik het nog wel zo’n prettige winkel vind. En dat terwijl de service altijd uitmuntend was in dit filliaal.

zo zeg, wat onklantvriendelijk, bij ons filiaal (c1000) wordt daar niet moeilijk overgedaan, misschien even mailen met het hoofdkantoor?

misschien zijn ze daar welwillender.



gr Louwina

:shifty: Of je gaat naar een andere winkel (supermarkt/drogist) waar ze die ook verkopen en vraagt daar of je kunt ruilen.



(al zou ik niet weten of ik dat zou durfen, maar waarom eigenlijk ook niet, je kunt het altijd proberen toch?)



Ik heb weleens iets willen terugbrengen bij de appie (feestje gehad, frisdrank zat ik 's middags al helemaal doorheen snel dus bijgehaald en 's avonds werd er niets van gedronken, zat ik met een boel flessen)

Geen haar aan hun hoofd dat ze dat terug wilde nemen (kan ik ergens wel voorstellen, want stel je voor dat iedereen vanalles komt terugbrengen) maar toch :?



Maar ik heb ook eens gehad met afbakbroodjes die ik zaterdags had gekocht voor zondag en die bleken zondag ochtend wat groene plekjes te hebben :shock: Baal baal baal, maandag mee terug en ik hoefde niet eens mijn verhaal te doen (ik had amper mijn mond open zwaaide de zak omhoog en verder hoefde ik al niets meer te zeggen), ik kreeg gelijk mijn geld terug (of nieuwe broodjes, maar de zondag was natuurlijk al voorbij :wink: )



Maar goed, bij jou gaat het om de maandverband. Dat zie je idd toch of het open is geweest ja of nee?

Ik weet dat je hier bij de etos en kruidvat je ongeopende pakken luiers ook kunt ruilen. Nooit nodig gehad, maar ik heb het ze wel horen zeggen.

Wie weet dus of dat met je always ook kan :wink:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik heb al een paar keer gehad dat ik kip had gekocht die ruim voor de THT datum bedorven was… Ging ik dus mee terug en vroegen ze ook om een bon :roll: . Uiteindelijk na veel 5en en 6en m’n geld terug gekregen :wall:

tja dat ze zonder bon niets terug nemen kan ik me goed voorstellen eerlijk gezegt. Wij doen dat op werk ook niet.



Wie zegt dat het daar weg komt, en niet ergens anders in een aanbieding gehaald is ofzo.



Dan de volgende keer maar weer een bon aannemen dnek ik dan…

@marijke79 wrote:

tja dat ze zonder bon niets terug nemen kan ik me goed voorstellen eerlijk gezegt. Wij doen dat op werk ook niet.



Wie zegt dat het daar weg komt, en niet ergens anders in een aanbieding gehaald is ofzo.



Dan de volgende keer maar weer een bon aannemen dnek ik dan…




er wordt niet om geld gevraagd toch? maar om een andere maat…dat vind ik wel een heel verschil en in dit geval ook niet echt netjes van de appie

Zonder bon word het moeilijker idd. Wie zegt dat jij het daar hebt gekocht idd.

Maar goed, voor een keertje… :think:

Ik heb dat een keer gehad met luiers van de kruidvat… Ik had 4 ipv 4+ meegenomen…

Maar ik mocht ze mooi niet omwisselen want ik had de bon niet meer…

Sloeg helemaal nergens op, heb toen ook een jaar geen luiers meer gekocht bij de kruidvat…



Ik vind het trouwens dat als je een a-merk artikel terug wilt brengen dat het dan wel logisch is dat je een bon moet hebben omdat ze anders niet kunnen zien dat je dat bij die winkelketen heb gekocht…



grts patricia

Ik ben vaste klant in die winkel en ik wilde het omruilen voor een andere maat, zelfde merk zelfde prijs. Ze kunnen de pakken gewoon omruilen en weer terug leggen in de winkel. Dus mijns inziens maakt het niks uit of ik het nu wel of niet daar gekocht zou hebben. De winkel gaat er niet op voor of achteruit.



De service was daar trouwens voorheen nooit zo belabbert. Ik heb het een keer gehad dat ik vlees had gekocht dat niet goed meer bleek te zijn, ondanks de houdbaarheidsdatum. Ik heb dat toen gemeld, maar meer eigenlijk omdat er misschien meer slechte pakken tussen konden zitten. Ik had het vlees niet meer en geen bon.

De man van de klantenservice reageerde dat dat niet mocht gebeuren en of ik nog wist wat dat vlees koste. Ik mocht toen voor die prijs vlees uitzoeken en ik kreeg nog een bos bloemen op de koop toe en die man moest mij notabene op mijn woord geloven.

zou gewoon even een winkel bellen en zeggen dat je daar gekocht heb of je het mag ruilen.

heb dat toen ook gehad met luiers had ik ook de verkeerde maat en had 2 reuze pakken vond ik wel erg zonde.

Dus ik gebeld naar de kruidvat en vonden het geen probleem maar normaal deden ze het ook niet zonder bon maar nu had ik gebeld en wisten ze dat ik eraan kwam.

Dus proberen zeker waard toch zeg je gewoon me moeder heeft deze net gekocht :mrgreen:

succes

vind het ook erg flauw…



zo heb ik het een keer gehad met kruidvat flesvoeding eigen merk…

mijn mams kocht 4 pakken verkeerd,

nr 2 ipv van 3



ook zelfde prijs ect…

ik kom daar wekelijks, en mijn mams ook

maar ik mocht ze niet omruilen… we haden geen bon



heb ze gewoon laten staan,

en zeg bekijk het maar, ik kan hier niks mee,



geef ze maar GRATIS weg…



en kocht meteen nr. 3

en toen kreeg ik ze dus wel zo mee…

zonder bon dus



oh ja tasje zat er ook nog om :doh:

Zitten daar verschillende maten in? :think: Oke…wist ik niet…



Maar vind ook dat ze bst hadden kunnen ruilen…het pak zat toch nog dicht…beetje flauw…

Luiers heb ik ook wel eens omgeruild bij Etos. Ik had 3 pakken in de aanbieding van dezelfde maat genomen maar halverwege pak 2 kwam ik erachter dat we wel naar een maatje groter konden. Dus het 3e pak gewoon omgeruild. Ik had het in de auto laten liggen en was het eerst gaan vragen. Het was goed en toen heb ik het gepakt. Goede service vindt ik en ze gaan er niet op achteruit.