inlegkruisje vraagje

ik moet na heeeeeeeeeeeeeele lange tijd… ff weer een poosje door omstandigheden inlegkruisjes gebruiken. Nu had ik uit een doos…(stop die dingen altijd in een tupperwarebakje omdat die doosjes of zakjes tuk gaan)

dus nu heb ik inlegkruisjes wit, waar een vlindertje ingedrukt staat. WElk merk is dat? die zitten zooo fijn… de ander gaan enorm jeuken :oops:

volgens mij is dan libresse

Klopt, maar dan de oude versie.

Ze hebben ze zogenaamd weer verbeterd maar nu kan ik er niet meer tegen :frowning:

Krijg er vreselijke jeuk en brandgevoel van…

oh das minder

tja dan word t andere uitproberen denk ik :?

dikke ships!! hebben ze nog die zachte bovenkant dan? of zijn dat ook van die vreselijke plakkerige plastieken gaasjes geworden?

Lijkt net of het een soort plastic laagje is…

Ik heb mijn hele onderkant kapot gehad… Had zo’n last daar dat ik mijn man liet kijken, die schrok gewoon… Helemaal rood en zelfs een wond(je).

Ik ben nu overgestapt op de alldays, maar echt fijn kan ik ze nog niet vinden…

Die hele dunne van libresse die per stuk in een groen plasticje verpakt zijn hebben geen plastic achtige bovenkant. Ik kan ook niet overal tegen, zeker niet bij maandverband, maar deze inlegkruisjes wel. Slim fit is het geloof ik.

k het ff bij de da gevraagd, ik heb da merk meegekregen, die is net als de oude met vlindertjse! dus we zullen zien! k hoop dat ik er snel vanaf ben! :frowning: helaas blijf ik tohc nog steeds zo af en toe vloeien :frowning: :frowning:

topic ma gdicht! Da is prima inlegkruisje :oops: