Ik ben zo trots op mijn mannetje :inlove:
Donderdag lag er een tekening in zijn mandje van het kdv, zie bijgevoegde foto. Hij is net 3 jaar geworden en ik heb geen voorbeeld van andere kinden van zijn leeftijd, maar volgens mij kan hij best wel heel goed inkleuren?
Daar mag je echt trots op zijn . Wat netjes ingekleurd :thumbup: .
:thumbup: Netjes hoor en dat voor een mannetje van 3 jaar. Mag je echt trots op zijn.
Mijn kleine neefje van bijna 4 doet het jouw zoontje echt niet na.
Wauw!!! Knap zeg!!!
Jinte doet het ongeveer ook zo, maar dan alleen als ze er zin in heeft, en meestal maar 1 of 2 kleurtjes, niet zo vrolijk als bij Pete :lol:
:shock: :thumbup:
hahaha dat kan dave nog niet hoor, hartstikke knap
knap hoor en vooral zo vrolijk!
Die van mij kon dat toen nog niet hoor.
Knap!!!
Mijn oudste ging pas goed kleuren, vlak voor zijn 4e verjaardag!
Hier zijn het nog krassen in, buiten en over de lijnen. Met heel af en toe een geconcentreerd stukje van hooguit 'n centimeter. Als 'ie zin heeft. En bij de psz krijg ik ook regelmatig kleurplaten mee met iets van 6 strepen erop 8).
Nou, er is een kleurtalentje onder ons!
Die van mij wordt over een maand 3, maar nog krassekras over hele blaadje.
knap
misschien kan jouw zoon mijn zoon even uitleggen wat kleuren is
ik was hem van de week aan het uitleggen dat je normaal altijd tussen de lijntjes kleurt maar hij zei nee mama dat hoeft niet om vervolgens demonstratief hele grote halen over het papier te halen :mrgreen:
knap zeg! en idd het eerste wat mij op was gevallen allemaal zo vrolijk
kleuren vlakken maar wel binnen de lijntjes… erg mooi hoor
tygo heeft ook alleen nog maar krassen
soms een klein stukje dat hij dan heel intensief binnen de lijntjes kleurt maar daarna gaat hij weer vrolijk verder met krassen hoor
Ik heb weer een tekening om trots op te zijn :inlove:
Hij is nu 4 jaar en 3 maanden :mrgreen:
wat een knappe tekeningen zeg!! :inlove: :inlove:
dat kleuren met drie jaar is al prachtig!! en nu met vier… die tekening! helemaal wow!! die valt wel op als die aan de muur hangt tussen alle andere vier jarige tekeningen… teminste als ik kijk naar onze muren in groep 1 van mijn buurklas…
Prachtig!!
Leuk! nap en geweldig, een oe in de regen!! (de letter na de j doet het niet)
Hier een dametje die niet wil tekenen omdat ze zegt dat ze het niet kan. Maar als ik er eens om vraag tekent ze een mensfiguur, met alles erop en eraan. De koppoters heeft ze overgeslagen. Wel opvallend, ze doet aan… uhm… mijn man noemt het laten zien wat verwacht wordt of zoiets, ben ff de naam kwijt. Ze is sinds een tijd helemaal into het netjes kleuren, kan dagen bezig zijn om iets helemaal mooi te krijgen, veelal binnen de lijntjes en netjes dichtgekleurd. In 1 dag tijd zie i 2 totaal verschillende werkjes. Op de psz een omtrekdier, met wat krassen, thuis een gedetailleerde met kleine stukjes (die doet ze t liefst) ingekleurde nette kleurplaat (soms wel buiten t randje, maar daar baalt ze dan van :mrgreen: ). Thuis al bezig met schrijven, op psz weten ze daar niks van. Thuis puzzelt ze 100 stukjes, op de psz hebben ze alleen te makkelijke puzzels, maar heeft juf dat nog niet in de gaten. Ben dus wel benieuwd of ze het op school wel gaat laten zien.
Oh, wat geweldig!
Dat is er een om in te lijsten! :thumbup:
Wat knap van Pete :thumbup: !!