Voor de lange autorit naar Kroatië zoek ik voor Lotte nog ingesproken verhalen die ik kan downloaden. Zo kan zij lekker naar verhalen luisteren in de auto zonder dat wij hoeven voor te lezen. Wie kan mij helpen aan goede sites? Ik kan het niet vinden…
Bedankt alvast!
Viratine
Heb hier een link
Edit beheer; link verwijderd
Ik heb deze op casettebandje grijs gedraaid en vond het leuke verhalen.
Zelf wat boekjes inspreken op cd of casette?
Wanneer ga je ? Misschien heb ik straks een paar nieuwe luisterboeken over : Nijntje, Kikker en Annie MG Schmidt met o.a Jip & Janneke, Otje en Pim & Pom.
Ik weet niet of je lid van de bieb bent, maar dan kun je ze daar gewoon lenen. Lijkt me de goedkoopste optie
@Karin2 wrote:
Wanneer ga je ? Misschien heb ik straks een paar nieuwe luisterboeken over : Nijntje, Kikker en Annie MG Schmidt met o.a Jip & Janneke, Otje en Pim & Pom.
Ow! Als Viratine ze niet wil, wil ik ze graag van je overnemen, als dat mag!
@Suuus wrote:
@Karin2 wrote:Wanneer ga je ? Misschien heb ik straks een paar nieuwe luisterboeken over : Nijntje, Kikker en Annie MG Schmidt met o.a Jip & Janneke, Otje en Pim & Pom.
Ow! Als Viratine ze niet wil, wil ik ze graag van je overnemen, als dat mag!
Wij gaan al binnen een week weg, dus ik laat het over gaan, maar in ieder geval bedankt!
Viratine
wij hebben een aantal sprookjes op cd staan. erg leuk!
oops, sorry dat ik de marktplaats link heb neergezet, was me niet bewust dat het niet mocht.