Gisteren heb ik te horen gekregen van de vk dat het kindje
goed ingedaald ligt en vast in mijn bekken.
Aangezien mijn zoon met een stuitligging is geboren voelt dit voor mij
heel anders aan.
Wat ik me nu afvraag is, komt het kindje nu al eerder omdat het al ingedaald is ? Of maakt het eigenlijk helemaal niks uit ?
Ik ben over 13 dagen uitgerekend, en eerlijk gezegd hoop ik dat ik nog wat langer dan de 40 weken mag gaan
Jinte lag met 32 weken ingedaald en vast, met 36 weken geboren.
Fenne lag met 34 weken ingedaald en vast en is met 37 weken geboren.
Dus helaas, bij mij duurde het nog wel even voordat ze geboren werden.
Succes nog met de laatste loodjes!
bedankt voor je reactie, vind het helemaal niet erg als het nog wat langer zou duren zou het toch wel jammer vinden als de kleine te vroeg kwam, dus wat dat betreft mag het nog wel een weekje langer zo van mij
Zegt helemaal niks hoor! Je kan gerust nog 1 a 2 weken overtijd gaan
Grappig, de meeste vrouwen hopen vaak dat het kindje eerder komt (va 37 weken) en jij juist dat het langer dan 40 w blijft zitten. Ben benieuwd hoe lang de kleine het nog uithoudt bij jou! Suc6 met de laatste loodjes!
memmie dit is ons laatste kindje, we wilde er graag 2 die heb ik dan straks ook.
Deze zwangerschap wil ik gewoon echt nog even van genieten.
Bijkomend is ook dat mijn zoontje 4 juni 3 wordt ik de 13de ben uitgerekend, en het niet erg vind als er wat meer tijd tussen de verjaardagen
zal zitten.
Voel me, op wat vermoeidheid na, eigenlijk heel goed zwanger vind het
heerlijk om dat gevoel nog wat langer te houden.
Natuurlijk verlang ik ook wel naar dat moment om mijn kleintje vast te houden, maar als dat een weekje langer duurt vind ik het nog zo erg niet.
@sterretje wrote:
memmie dit is ons laatste kindje, we wilde er graag 2 die heb ik dan straks ook.
Deze zwangerschap wil ik gewoon echt nog even van genieten.
Mijn zoontje lag in een stuit en ik heb toen toch ook wel angst gehad voor een keizersnee op het laatst.
Gelukkig kon en mocht ik zo bevallen, wel in het ziekenhuis.
Bijkomend is ook dat mijn zoontje 4 juni 3 wordt ik de 13de ben uitgerekend, en het niet erg vind als er wat meer tijd tussen de verjaardagen
zal zitten.
Voel me, op wat vermoeidheid na, eigenlijk heel goed zwanger vind het
heerlijk om dat gevoel nog wat langer te houden.
Natuurlijk verlang ik ook wel naar dat moment om mijn kleintje vast te houden, maar als dat een weekje langer duurt vind ik het nog zo erg niet.
Indalen zegt idd niet veel over of een kindje wel of niet eerder komt
Roan was met 34 ook al ingedaald en met bijna 40 weken geboren.
indalen en vast zitten zegt dus echt niks over aanstaande bevalling.
Dan wachten we het lekker rustig af en ik vind het het heerlijk om nog
zo lang mogelijk te genieten van dit beebje in mijn bolle buik
ha meid ,
dat zegt idd niks over de bevalling mijn kinderen waren al met 25 weken ingedaald sommige al met 30 weken en bleven dan netjes zitten:)
ook indalen met eerste kind en dat het bij andere pas later is , was bij mijn dus ook niet zo
veel succes met de bevalling zet hem op !!
toen ik zwanger was van de eerste was ze met 31w al helemaal ingedaald en vast maar ze kwam pas met 41w5d.
de andere 2 daalde later pas in maar heeft ook nog zeker 2 a 3 weken tussen gezeten voor ze geboren werden.
hoop dat je nog lekker even kan blijven genieten van je zwangerschap
Onze meid was met 32 weken ingedaald en met 34 weken lag ze vast met het hoofdje in mijn bekken.
Ze is met 36 weken geboren.
T.ommy lag met 29 a 30 weken ingedaald ( uit mijn hoofd) en met 40 + 4 geboren.
N.oah lag met 25 weken 5 dagen ingedaald ( beginnende bevallign die ze gelukkig konden remmen) en is uiteindelijk met 37 weken geboren.
Liefs Suzanne
ps succes met de laatste loodjes!
de oudste lag al voor 32 weken ingedaald (en vast) en met 39+6 geboren (na inleiding), onze 3e is nooit ingedaald en geboren met 40+2.
De andere 2 heren waren met een weekje of 37 onderweg naar buiten, maar ook rond 40 weken geboren.
Ik hoop voor je dat je dan nog ff lekker van je bolle buik mag genieten Fijn dat je je zo goed voelt! :thumbup:
Levi was ook al vroeg ingedaald, kwam uiteindelijk met de 41 weken
@sterretje wrote:
Gisteren heb ik te horen gekregen van de vk dat het kindje
goed ingedaald ligt en vast in mijn bekken.
Aangezien mijn zoon met een stuitligging is geboren voelt dit voor mij
heel anders aan.
Wat ik me nu afvraag is, komt het kindje nu al eerder omdat het al ingedaald is ? Of maakt het eigenlijk helemaal niks uit ?
Ik ben over 13 dagen uitgerekend, en eerlijk gezegd hoop ik dat ik nog wat langer dan de 40 weken mag gaan
Nog 5 dagen dus :inlove:
Van harte proficiat :thumbup: