Hallo
Mijn zoontje slaapt in de pacco picolo maar hij krijgt he altijd voor elkaar zijn handjes op zijn buik te krijgen.
of zelfs uit de zak.
Kan ik miss beter overstappen op een andere inbakerzak?
Ik heb eens gekeken naar de puckababy klopt het dat ze daar wat losser in liggen?
Hoi
Hoe zwaar is je zoontje?
Mijn zoontje had eerst de bakerdoek van pacco tot 4 kg ( ben even de naam kwijt :oops: ) en daarna over in de piccolo ( van 4 tot 8 kg toch).
In het begin in de picollo deed Noah dit ook. Het kwam denk ik omdat de doek iets te groot was, nu is hij 4,7 kilo en lukt het hem niet meer. Misschien wat strakker inbakeren.
Liefs Suzanne
Hier ook een sterk mannetje vanaf het begin. De piccolo was hier toch wel goed te doen. Idd wat Suzu zegt als ie wat groter is past het misschien beter? En handjes op de buik is niet zo erg hoor.
hij is nu bijna 6 kilo dus zou gewoon moeten passen.
ik doe hem al zo strak mogelijk maar hij wurmt zich gewoon los.
afbouwen gaat hier nog niet heb het geprobeerd en ging wel goed maar omdat ik nu net bij mijn vriend weg ben ishij een beetje van slag dus wil ik hem toch deze zekrheid geven nu.
:-* zomaar you know why :hug:
Hoi hoi
Jens (nu 2,5) was ook altijd WOEST als ik 'm had ingebakerd; hoe strak ik de doek ook wikkelde, hij wurmde er altijd wel 1 (of 2) armpje uit.
Toen heb ik gehoord en gelezen over de puckababy idd, en die besteld. Hij is vrij kostbaar, maar meneer was tevreden.
Hij kon zich bewegen, maar niet met de armpjes wakker maaien! Sabbelen deed hij op z’n knuistjes dwars door die zak heen, hihi.
Hihi, die van mij werkt de handjes er gewoon uit. Ik ben maar begonnen met afbouwen (nu alvast 1 handje los), want dit gaat als zo sinds dat hij geboren is. Wat ik ook doe en hoe strak ik hem er ook in vast leg het lukt hem iedere keer. Wij hebben dus ook een enorm sterk mannetje.
Ik twijfel nog om een puckababy aan te schaffen, misschien probeer ik het eerst met de slaapzak met lange mouwen.