Er is een kans, dat je in het min staat!
Er is een flinke storing waardoor mensen nu heel erg in het min staan.
(varierend van 1 euro tot 1500 euro!!)
Ja, daar heb ik vanmiddag dus behoorlijk van staan kijken. Ik wilde pinnen: lukte niet. :wall: :wall:
Mijn man gebeld, die had even met ING gebeld en ze gevraagd hoe het zat en of ze mij konden helpen (beetje flauw natuurlijk, maar we wilde eens kijken wat ze zouden doen). Maar helaas nee we kunnen uw vrouw niet helpen.
Gelukkig had ik nog een ander pasje bij me. Maar je staat wel even voor lul.
Ik heb dus geen andere rekening, ja ik heb twéé rekeningen, bij de ING en beide staan ze in het rood.
Ik was naar de Leen Bakker op de fiets met zoonlief, en man belt ineens waarom op een rekening we daar in het min stonden? Ik had er geen antwoord op zei dat ik zo terug ging bellen, want zat op de fiets.
Hij belt vervolgens 4-5x, kreeg een whats-app dat ik hem écht even moest bellen want er gebeurde rare dingen met de rekening…
Ik keek via de app en daar zag ik dat we inmiddels op beide rekeningen een flink bedrag in de min stonden.
Ik best paniekerig naar huis…
Ik heb e ervaring dat je bij de ING als er net wat is af of bijgeschreven dat niet altijd meteen kan zien.
Dus had zoiets van misschien wat raars gebeurd? Maar op internet lees je meer dat er mensen dusdanig in het rood staan.
Mijn moeder ruim 1200 euro… echt onwijs rot.
Staat nog wel geld bij mij op de spaar, en bij mijn moeder ook, maar ben bang als ik dat overboek het ook weg is…
Zie inmiddels dubbele afschrijvingen.
Die ik op 31-03 heb betaald is afgeschreven en vandaag weer.
Net gekeken en hier ook dubbele afschrijvingen dus -400 minder op de rekening… :?
Bij m’n man op ING staat ie gewoon in de +. Vet klote als je wilt pinnen ergens, dat je dan niet kan.
Ja, hier ook vet in de min.
Gelukkig bij de andere ing rekening niet in de min.
Ik heb vanmiddag ook met de ING gebeld, en er is idd een grote storing.
Maar als het goed is trekt het zich allemaal wel weer recht.
Wij staan niet in de min, gelukkig.
Desalniettemin is het toch kl*te als je in de winkel staat en je wilt iets betalen.
En je hebt geen andere rekening, wij hebben ook alleen maar de ING.
Hopelijk is het snel opgelost!!
Ze zijn aan het herstellen, Ik heb mijn normale saldo weer.
ja ik zag bij mij ook al dubbele afschrijvingen… ik zat me al af te vragen of ik een beetje te los was gegaan :lol:
ik las net dat ze tot 21 uur offline gingen en daarna alles weer ok moest zijn.
op nu.nl stond dat de saldo’s bij ing zelf wel gewoon goed stonden, en dat mensen dus gewoon zouden kunnen pinnen ookal stond hun saldo in de min.
maar ik heb al meerdere mensen gehoord die dat ook niet konden.
ik ben benieuwd zo :oops:
Wij zijn gelukkig weer in de plus.
De storing is verholpen,staat op de site van ING
Je kan weer internetbankieren,alleen iDEAL is nog niet beschikbaar.
Hier doet de Ing ook weer en net gelijk maar weer rekeningen betaald :mrgreen:
Gelukkig nergens last van gehad hier met mijn ING-rekening
@irry-me wrote:
De storing is verholpen,staat op de site van ING
Je kan weer internetbankieren,alleen iDEAL is nog niet beschikbaar.
niet dus

De ING>
Internetbankieren>
Storing Mijn ING
[Deze pagina afdrukken]
Wij doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
Onze excuses voor het ongemak.