Wie gebruikt dit?
Heeft je kindje er al baat bij?
Dus merkje dat het helpt?
Wij gebruiken dit nu een week, maar ik ben er nog niet zeker van of het al resultaat heeft.
Heeft iemand nog andere tips om krampjes te voorkomen?
Ik ken dit merk niet.
Hier ook een baby met krampen. Hele heftige zelfs arm kind.
We gebruiken ABC Dophilus, dit werkt bij ons wel goed (een soort Yakult in poedervorm voor baby’s en kinderen). Helaas mogen we het niet bij elke voeding geven, maar 2x per dag. Als er een lange tijd tussen zit merken we het direct.
Als je bv geeft kun je zelf venkel thee drinken. Als je fv geeft kun je een paar theelepels door de fles doen.
Warme kruik op het buikje leggen.
Je kunt 1 hand onder het ruggetje leggen en de ander over het buikje en zachtjes masseren. Doordat je handen aan beide kanten zit wordt het ook warm en dat is goed tegen de krampjes.
Wij doen Bas zelfs 2x per dag in bad/douche war ook weer lekker warm is en hij ontspannen is.
Hopelijk heb je er wat aan.
Infacol helpt bij Casper vooral tegen boertjes die hij niet kan laten. Maar tegen krampjes…ben ik niet van overtuigt iig net als jij!
Wat je bij Marith ook nog kunt proberen. Haar beentjes net als bij het verschonen van haar luier omhoog duwen, aan de voetjes en dan de voetjes naar haar buikje drukken.
Je zult snel genoeg aan haar gezichtje kunnen zien wanneer ze gaat persen voor het poepen. Dan op dat moment drukken tegen haar beentjes!
Hier is het bijna gegarandeerd resultaat :shifty: soms alleen lucht en soms een spuitluier. Maar het lucht beide enorm op!
Succes!!
hallo,
mijn zoontje is nu 4 weken oud, en heeft vooral de laatste tijd last van heel veel krampjes. Zo zielig! Ik geef m borstvoeding, om de 3 uur meestal.
de eerste 2 a 3 weken had ie nergens last van, maar de afgelopen week is echt een drama. Zo veel krampjes.
Ik geef m cinababy druppels, en ik drink venkelthee. (Maar ik begreep op dit forum dat je beter rooiboshee kan drinken).
Hij heeft er de hele dag last van gehad en ik ben radeloos. zo zielig!
Heeft iemand enig idee hoe ik de pijn voor m kan verzachten?? Hij slaapt dus ook slecht, omdat ie zo veel last heeft van die vervelende krampen!
Graag advies en tips!
alvast bedankt!
Wij zijn dus niet de enige met een kleintje met krampjes.
Zooooo zielig…
Ik let nu al een paar dagen heel goed op mijn voeding. Het leek 2 dagen wat beter te gaan, maar vandaag was het weer helemaal mis.
Van een vriendinnetje hoorde ik van een pro-biotica. Dat heeft haar zoontje erg goed geholpen. Hebben jullie daar ook ervaringen over gehoord?
Wij zijn dus niet de enige met een kleintje met krampjes.
Zooooo zielig…
Ik let nu al een paar dagen heel goed op mijn voeding. Het leek 2 dagen wat beter te gaan, maar vandaag was het weer helemaal mis.
Van een vriendinnetje hoorde ik van een pro-biotica. Dat heeft haar zoontje erg goed geholpen. Hebben jullie daar ook ervaringen over gehoord?