Wij gebruiken nu Cinababy maar me meisje heeft nog steeds ontzettend last van krampjes.
Nu wil ik overstappen naar Infacol heeft iemand hier ervaring mee ?
Ja, hier werkt het echt perfect. Het was hier een soort wondermiddel :thumbup:
Het smaakt naar sinaasappel en dat ruik je dus ook als ze een boertje laat.
Maar hier werkt het super tegen de krampjes en ze boerde er beter van!
Infacol is de nederlandse versie van Sab Simplex. Dat is echt een wondermiddeltje. Het slaat de lucht volledig uit de melk waardoor je kindje minder last heeft van krampjes. Voordeel ten opzichten van Cinababy is dat het ook gelijktijdig met de melk kan worden gegeven. Cinababy moet geloof ik een half uur na de voeding. Vooral in het begin slapen die kleine popkes dan alweer. Ik vond dat erg onhandig.
Maar ik heb dus de duitse versie gebruikt (Sab Simplex).
We hebben het voor Thomas gebruikt en het werkte prima.
Na een paar weken hebben we het afgebouwd en hij heeft nooit meer last gehad van krampjes.
Hier ook de eerste weken Infacol gebruikt.
Ze had eerst altijd moeite om een boertje te laten, ja zat soms echt een half uur te wachten op een boertje. Neerleggen was dan ook geen optie, want dat boertje bleef dwars zitten.
Door Infacol kon ze in ene heel goed boeren, en kwam die boer er ook bijna gelijk na het drinken uit.
Na een aantal weken afgebouwd met Infacol en nu geen Infacol meer en ook geen last meer van vast zittende boeren.
Hier ook meteen Infacol gebruikt, de krampen waren meteen over, hij poept er om het leven van en boert ook goed!
Cinababy geen ervaring mee.
Hier ook goede ervaringen gehad met infacol :thumbup:
Cinababy in combinatie met comfort flesvoeding tegen krampjes
Ik gebruik nue en paar weken Infacol, en dat werkt hier wel goed :thumbup:
Na een paar weken Infacol ben ik gestopt. Werkte eerst heel goed, maar later werd ze er alleen maar onrustiger van. Meer spugen en onrustig drinken nadat de de infacol had gekregen. Ook kreeg ze veel last van acne! Dat ging direct weg na het stoppen met infacol, was echt wonderbaarlijk snel over. Ook veel rustiger met drinken. We hebben de krampjes maar ‘verholpen’ met veel vasthouden en dat was toen goed te doen, want ze had het alleen nog begin van de avond.
Succes