ineens weg met ons ongeboren kind

ik ben een man van 39 en word vader maar mijn vriendin is met 16 weken terug naar haar ex gegaan en nu dus maar vechten om me kindje te mogen erkennen er is nu al een curator aangesteld en ook al een datum van rechtzaak voor dna vaststelling die zie ik met veel vertrouwen tegemoet ik had het graag zo anders gezien maar kan je verder niets aan veranderen mis zo veel nu ze is nu 26 weken zwanger en heb nog niet een keer gezien hoe me kindje eruit ziet op een echo die bewoog na week 16 alleen een gemailde foto van afdruk dat doet pijn al ben ik blij met alles wat ik heb heb via via gehoord dat ik een zoontje krijg maar wat me een klap in me gezicht gaf was het feit dat een ander mijn kindje al heeft erkend de eerste werkdag nadat ze bij me weg is gegaan gelukkig was er 8 januari al een rechtzaak maar die leverde niets op omdat mijn advokaat vast zat in de trein wegen gestolen koper op het spoor en de volgende rechtzaak is pas als mijn zoontje al een maand geboren is omdat ik echt nu alles uit de kast trek om mijn kind te erkenen en een bezoekregeling het kan toch niet zo zijn dat een ander mijn kindje opvoed en ik gewoon kan barsten heb echt even een uurtje zwaar zitten huilen toen ik de papieren van het gemeente huis.haarlem zag waarin haar ex en tevens huidige vriend mijn kind al een dag nadat ze bij me weg was erkende ben er nu ook achter dat bij eerdere relatie,s die ze heeft gehad achteraf heeft verteld dat ze is mishandeld dat doet ze nu bij mij ook maar heb ondertussen 12 getuigen verklaringen van mensen die verklaren dat ik haar aanbad en juist heel goed voor haar en haar zoontje was haar eerste kindje heeft ze door ivf gekregen het voeld voor mij alsof ik als een soort donor ben gebruikt vooral omdat we pas kort elkaar kende toen we zwanger werden en ze bij de 16 weken weg is gegaan bij me das zo ongeveer de tijd dat je kindje niet zomaar vroegtijdig geboren word dus ik denk en ook mijn advokaat dat ik nu sterk sta voor de rechter maar mijn god wat doet het allemaal pijn dat het zo moet had zop graag op een normaale manier de dingen gerelgeld en liever nog gewoon gelukkig zijn gebleven en het lijkt wel een goed boek maar ben er nu ook achter dat ze toen ze bij me weg ging hart tabletten in me drinken heeft gedaan dat had ik gehoord van haar moeder maar nu ben ik naar het ziekenhuis gegaan en de bloed testen opgevraagd en ja hoor dat zat in me bloed ze ging bij me weg toen ik op ic lag wist eerst niet waardoor ik op eens zo ziek geworden was maar dit verklaard nartuurlijk alles en nog na al wat ze me heeft aan gedaan kan ik haar niet haten ik mis haar haar zoontje soms nog meer mijn godf wat hield ik van hun dit is in het kort mijn verhaal groeten eenzaame pa

Jeetje, wat een verhaal :?. Erg heftig!

Ik hoop dat het nog allemaal goed komt en dat je je zoontje zelf kunt erkennen en dat je met hem een goede relatie kunt opbouwen!

Heel veel sterkte :hug:!

Zeg dat wel wat een verhaal :shock:

Aan de ene kant, fijn dat je van haar af bent. Maar aan de andere kant wil je natuurlijk wel vader kunnen zijn voor je nog ongeboren kind.

Heel veel succes met het aanvechten daarvan.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik vergeet altijd weer hoe gemeen mensen kunen zijn, en hoe weinig rekening men met de gevoelens van een ander kan houden :wall: .

Hele dikke :hug: en hopelijk komt alles goed. :pray:

zulke vrouwen zijn er helaas ook nog :thumbdown:

Ik hoop dat je je zoontje zult kunnen zien,en zeker ook zal mogen erkennen.

Maar ik wil geen zout op de wond strooien hoor,maar weet je wel zeker dat het kindje echt van jou is???Het zou me niets verbazen als ze zwanger van die ander is,als ze zo makkelijk naar haar ex terug gaat. :think:

@babyhoutman wrote:

zulke vrouwen zijn er helaas ook nog :thumbdown:

Ik hoop dat je je zoontje zult kunnen zien,en zeker ook zal mogen erkennen.

Maar ik wil geen zout op de wond strooien hoor,maar weet je wel zeker dat het kindje echt van jou is???Het zou me niets verbazen als ze zwanger van die ander is,als ze zo makkelijk naar haar ex terug gaat. :think:

in de tijd dat ze zwanger werd wilde ze niets van hem weten was hij gemeen tegen haar zoontje en had hij haar de laatse dag dat ze nog bij hem woonde verkracht en dergelijke en was er geen contact zelfs niet over haar zoontje omdat ze mij haar tel meegegeven hhad omdat ze bang van hem was al deze dingen zegt ze nu over mij en op een berichtje hiervoor nog als antwoord nee ik ben niet blij dat ik van haar af ben mis haar en haar zoontje nog iedere dag en ze is nu al 3 maanden weg

oke dat maakt weer wat duidelijker,dan hoop ik maar dat je snel resultaat zult krijgen ,en zeker ook je kindje zult mogen zien straks,en dan zeker gedeeltelijk voogdij vragen!!Je hebt recht om je kind te mogen zien hoor!

heel veel duimen omhoog hier! :pray:

jeetje wat een verhaal…

veel sterkte :hug: :kaars:

Oh, wat vreselijk. Veel sterkte!

geen woorden voor… maar ik wens je wel heeeel veel sterkte en kracht …

ik kan eigenlijk maar 1 ding zeggen blijf knokken voor je kind(ik heb zelf 17! jaar geen contact met mijn vader gehad, mede door mijn moeder en mede doordat hij het had opgegeven en dat doet ons nu alletwee heel erg veel verdriet)

dus … hoofd omhoog en knok alsof je leven er van af hangt!

jeetje wat een verhaal zeg,ik wil je heel veel sterkte wensen.

ik hoop voor je dat alles goed komt en dat je je zoontje gewoon via de normale weg mag zien en een goede relatie mee op kan bouwen.

sterkte :pray:

Sterkte in de ‘strijd’ :hug:

Hee Jan, heb je dit forum ook al gevonden?

Vreselijk wat een verhaal!

Ik wil jou heel veel sterkte toewensen :hug: en hoop dat je je zoontje mag erkennen en het allemaal goed komt!!

Dikke :hug: :hug:

hoi eenzame pa,

Wat een nare situatie, sterkte.

Ff wat anders, ik klikte op jouw site en ik kreeg gelijk een virus binnen!!

Dus kokkers NIET op de site van eenzame pa klikken!!

Eenzame pa, bij deze dus een melding van een virus op jouw comp/website. Wellicht kan je jouw site schonen.

groetjes Claudia

Ik heb er ook op geklikt maar bij mij niets aan de hand hoor.

Gelukkig. Weet ook niet hoe het virus dan binnen is gekomen.

Het kwam direct binnen toen ik op die site klikte en hiervoor heb ik alleen maar op kok gezeten.

Maar mijn vriend heeft de comp weer hersteld, het was wel een gemeen virus; paard van troje.

groetjes Claudia

wat een verhaal ik hoop dat alles nog goed komt voor je

Jeetje wat een verhaal :shock: .

Héél veel sterkte. :thumbup: