Ineens weer spugen

Onze Jara spuugt ineens weer veel meer…Ze was er ongeveer een maand vanaf (ze heeft geen reflux oid, maar de eerste maanden spugen ze meestal ‘makkelijk’ ).

Ik maak me op zich geen zorgen hoor, ze is verder even vrolijk als altijd. Maar ik vind het gewoon vreemd :think: , ze lijkt er nu ook meer last van te hebben…ze begint even te piepen en spuugt vervolgens, soms is het ook gewoon ‘water’.

Nu hebben we haar een tijdje meer voeding (moeten) geven, omdat ze erg hongerig was en nog een kilootje moest groeien. Ze kreeg een tijdje 2x 210+7 en 3x 180+6 en sinds 2 1/2 week 4x 210+7, daar doet ze het erg goed op en het overdreven hongerige lijkt nog steeds verdwenen (drinkt nog wel met gemak dr flessen leeg).

Zou het kunnen dat ze een groeispurt voorbij is en nu voldoende heeft aan minder? Het groeien is trouwens altijd al een ‘punt’ geweest, ze heeft ook nog nooit wat laten staan, wij hebben altijd het idee gehad dat ze ‘pakt wat ze pakken kan’ en dan weer uitspuugt wat ze teveel heeft (ze heeft de 1e 2 maanden bv gehad, maar te weinig, dus we moesten altijd bijvoeden)

Vanmorgen voor het eerst maar weer een fles van 180+6 gemaakt, maar de helft ligt er inmiddels alweer uit…

Hier precies hetzelfde verhaal, dus volg dit ook ff… :wink:

:think: weinig reactie nog hier…

Ik heb inmiddels gebeld met de Zorgcentrale, ze vinden mn vraag toch wel erg specifiek dus ik wordt teruggebeld door mn eigen wijkverpleegkundige.

Jara is nu bij mn schoonomoeder (ik zit op mn werk) en ze heeft nog niet gespuugd vandaag :dance: (zul je net zien natuurlijk… :doh: )

Idd niet veel respons. Ben benieuwd wat je wv er van zegt!

Vanmorgen werd hier het fruithapje later ook weer deels uitgespuugd :think:

Nou ben vanmiddag teruggebeld hoor! De WV adviseerde om terug te gaan naar 4x 180+6 en toch maar te starten met JBPM…omdat ze eerder ook wel veel spuugde.

Ze had vandaag (natuurlijk) de hele dag weinig gespuugd…Ik ga vanaf morgen eerst maar ff starten met 2 voedingen naar 180+6 en dan eerst te kijken wat ze doet…Met JBPM wil ik nu eigenlijk nog even wachten (ik vind het eigenlijk ook wel raar om er nu ineens alsnog mee te beginnen :think: