Lizz dronk om de 4 uur en ineens redt ze dat niet meer en is hetr hooguit 3,5 uur :think:
is dat de 3 maanden sprong??
Dat zou heel goed kunnen. Rond de 3 maanden heb je regeldagen. Wil ze nu ook beide borsten? Als ze maar 1 borst is zou je kunnen proberen ook borst 2 aan te bieden. Misschien dat ze er dan langer tussen laat.
Ik voedde overdag vaak om de 2 uur rond de 3 maanden dus ik vind het nog netjes hoor hihihi.
Ik heb Milan sinds 7 uur vanochtend al 4x aan de borst gehad, hij heeft veel dorst de laatste dagen.
Hub zegt dat het van het droogseizoen is, wij drinken ook meer. Ik heb sinds vanochtend 7 uur ook al anderhalve liter op :shock: Maar ik denk dat het ook wel door regeldagen komt.
Dat is dus in 5 uur tijd, het is hier 1 uur eerder als in NL.
Hier ook hoor Bianca , ik voed Lynn om de 2 uur :oops:
Mijn meis is net 3 maanden en ook opeens weer veel vaker als eerst :roll:
Het duurde 3 dagen geloof ik, nu weer netjes 4 voedingen en voor de 5e maak ik haar dan wakker :mrgreen:
@Karin1981 wrote:
Hier ook hoor Bianca , ik voed Lynn om de 2 uur :oops:
Geen :oops: dat heb ik ook maandenlang gedaan, behalve de nacht dat ging wel wat beter. Voor jouw productie is dit natuurlijk super.
Ik geloof dat ze pas met 6 maanden er langer tussen ging laten. Daar moest ik echt aan wennen hoor… miste m’n meisje aan de borst.
Ik had een vermoeden dat mijn productie wat minder werd , dus wou zelf gister en vandaag vaker aanleggen maar mevrouw besloot zelf ook om de 2 uur te komen voor voeding
Grappig is dat hè Karin dat die ukkies het eigenlijk zelf regelen. Nou heb je met 3 maanden vaak ook regeldagen en dat komt nu ongeveer gelijk uit toch?
Mocht je twijfelen over je productie… ik heb maandenlang overdag om de 2 uur gevoed. Soms zat er zelfs korter tussen. Nou mijn meisje groeide evengoed ontzettend dus eigenlijk produceerde ik dus voldoende. Alleen als je borsten dan zo slap aanvoelen… tsja daar werd ik wel onzeker van. Maar goed dat was dus niet nodig.
Ik vind het zo knap dat jullie weten vol te houden!