Hoi allemaal,
Eind nov. ben ik gestopt met de cerazette (minipil).
4 dagen daarna werd ik al netjes ongesteld en mijn eerste cyclus was 32 dg (is normaal voor mij). Het leek dus allemaal keurig op gang gekomen te zijn.
Maar nu verlies ik 2wk later ineens weer bloed? Het is niet donkerrood, een beetje oranje. Wat kan dat nou zijn?
Ik heb zoiets echt nog nooit gehad :think:
Kunnen twee dingen zijn, je cyclus die op orde komt en waardoor je spontaan iets eerder ongesteld bent, of een innestelingsbloeding…
Ik hoop denk ik het laatste voor je…
Ja, daar heb ik wel aan gedacht (ik ben idd gestopt om zwanger te worden ) maar dan zou ik echt een totaal verdwaalde eisprong moeten hebben gehad in de afgelopen 2 weken?
Zou wel een giller zijn als het een innestelingsbloeding is aangezien ik een topic erover heb geopend :lol:
En iets eerder ongesteld, dat zou bijna 3 wk ‘eerder’ zijn, en dan zou ik evengoed een zwaar verdwaalde eisprong gehad moeten hebben :think:
Het lijkt niet erger te worden maar voel wel wat steekjes bij mijn schaambeen. Hm…
Ik ben dan toch altijd bang dat er iets aan de hand is ofzo :oops:
Vind dat niet gek hoor, had ik in het begin bij het stoppen ook last van, nu ja, toen mijn man weer terug was.
Ik weet niet hoe je cyclus is… Dus kan er moeilijk een uitspraak over doen…
En een innestelingsbloeding heb ik geen ervaring mee…
Hoop voor je dat het allemaal positief is, en nu maar het lange wachten ben ik bang…