ineens snachts weer komen....(na 5 maanden doorslapen...)

iemand een idee?



jenthe slaapt als sinds dat ze twee weken was door.

maar nu sinds een week niet meer, ze komt steeds rond 3 uur en dan normale tijd sochtends… ze ligt er om 8 uur in en normaliter sliep ze dan door tot 7.



nu gaat de poep sinds anderhalve week van waterachtig en krachtig naar vaste ontlasting. daarbij komt kijken dat ze nu sinds vorig weekend (12 okt) ook haar eerste tandje krijgt.

merk niet aan dr dat ze er erg veel last van heeft…geen verhoging rooie wangen oid. maar geef wel dentinox.



overdag komt ze om de 4 uur, waardoor we 4x per dag een voeding hebben.



ook waren we begonnen aan fruit en groente, maar dat is wisselend wat ze er van wil hebben. fruit gaat er beter in (logisch).



nu zit ze ook al de hele week tegen dr poepie aan te duwen, maar duwt em er niet uit…ze stopt gewoon weer.



heb vandaag even getimed hoelang ze drinkt…maar dat is 5 min per borst…was altijd wel langer. nu waren we ookop visite, dus in een andere slaapkamer.



zou ik dan toch niet genoeg voedingsstoffen voor dr hebben?



iemand enig idee?

Hoi Freggel,



Het ligt niet aan de voedingsstoffen in jouw melk hoor, dan moet je echt zwaar ondervoed zijn wil dat gebeuren heb ik me laten vertellen.



Wat je zou kunnen proberen is om haar slapend te voeden als je zelf gaat slapen? Van 8 tot 7 klinkt mij behoorlijk lang in de oren maar die (b)engel van mij heeft dat dan ook nog nooit gered tot nu toe.



Misschien is het geen echte honger maar meer behoefte om bij mama te zijn? Ik vermoed dat dat hier het grootste gedeelte van de nachtelijke waakpartijen het geval is…Bijvoeding krijgen is natuurlijk een grote verandering voor zo’n kleintje. En misschien een oei-ik-groei-sprongetje? Die van mij volgde die kalender nooit maar herkende wel het patroon.



Hoe groter ze worden hoe efficienter ze gaan drinken, 5 minuten was hier heel normaal, 2-3 minuten op een gegeven moment ook.



Na de eerste echte hapjes bijvoeding hier ook gelijk harde poep, echte drolletjes :oops: en ook hard persen. Ik heb toen pruimen geven en (slokjes!) tomatensap en water, dat hielp wel. Het eerste tandje kwam hier pas met 9 maanden en heb niks aan de poep gemerkt.



Succes!



:hug:

dank voor je antwoord.



ik ben gisteren naar de ha geweest voor het poepverhaal.

hiervoor hebben we lactulose gekregen en een verwijs voor een echo en evt foto.



ze slaapt nu wel weer door sinds gisteren gelukkig.

kan slotje op. thnx

Dan moet je even een modie pb’en geloof ik :wink:



:-*

yep das waar ook…hahaha