Ineens ondeugend...

Ons ventje was zo makkelijk…huilde nooit echt veel,of hij moest echt pijn hebben…eet alles…slaapt zo in…nooit echt streken,wel heel ondernemend en nieuwsgierig…

Maar de laatste 2 weken…echt… :shock:

• de fietssleutel van zijn zus in de put voor t huis gegooid.

*mijn poederdeo leeggespoten op t raam en uitgesmeerd
  • de wc rol met natte doekjes in de wc gepropt en doorgespoeld
  • de ranja fles leeggegoten door de gootsteen
  • met zijn fiets bij de apotheek gestaan.(in een mum achter papa weg en op stap maar)
  • met mijn mascara zichzelf en de badkamer eronder gesmeerd,de tube tandpasta leeggeknepen in de wasbak, een ketting en opzetstukken van de tandenborstel door het gootje gepropt.

We moeten ineens echt ogen voor en achter hebben met hem…en hij lijkt ineens oost indisch doof…dus we gaan de regels maar weer es iets strakker aanhouden…

pfff ben dit niet gewend hoor,onze meid hadden we nooit werk mee…en stiekem moet ik er ook wel om lachen hoor…om sommige dingen…

Wie heeft er nog meer van dit soort dingen??

Gelukkig gaat het slapen en eten hier gewoon makkelijk door…

Wat lijkt me dat een omschakeling voor jullie.

Is er kort geleden iets veranderd in jullie huis/omgeving/thuis?

Gaat hij naar het kdv of een peuterspeelzaal?

Het lijkt erop dat hij meer uitdaging nodig heeft :think:

Hij is natuurlijk oud genoeg om te weten dat dat gewoon niet mag…dus ik zou er wel consequenties aan verbinden als hij het nogmaals doet…en inderdaad…ogen in je achterhoofd houden :wink:

Niet echt tips eigenlijk, maar wel even succes wensen!

Thanks Rhode…zocht ook niet naar tips hoor,want krijgen het zelf wel weer in orde…

Geen veranderingen hier…maar de consequenties overzien doet hij echt nog niet hoor…en hij toont ook echt wel spijt na die tijd…hij is heel impulsief…

volgens mijn man zijn moeder was hij vroeger precies zo en volgens mijn ouders kon ik er ook wat van…

Het leek me gwoon leuk eens te horen wat andere peuters allemaal uitvreten…

Hmmmm tamelijk rustig hier de laatste paar dagen…zou het dan toch een sprong zijn geweest?? HIj ging wel ineens van de week hier op t potje zijn eerste poep doen…

nou ja,laten we het hopen…wat kattekwaad hoort erin te zitten,maar afgelopen 2 weken waren wel erg hoor…tjonge…