dag mensen,
Ik heb even weer een brandende vraag! Deze vraag heb ik trouwens ook al bij de juli 2006 beebs gezet.
Mijn vriend en ik waren vanmorgen helemaal verbaasd.:shock: Siënne heeft tot half 8 ineens geslapen (laatste fles om 23:15 uur). Normaal slaapt zij tot 5 uur/ half 6. Ik was natuurlijk al om 5 uur wakker en maar wachten en maar wachten, maar madame had besloten om verder te slapen :lol:
Nu mijn vraag. Nu zij om half 8 is gekomen weet ik even niet meer hoe ik het beste die voedingstijden aan kan houden. Zij drinkt nu tussen de 170/200 cc per fles en dat x 5. Zij weegt nu ongeveer 5800 gr. Kan ik er al een gok op wagen dat zij om 8 uur de laatste fles krijgt, zodat ik op 4 voedingen zit?
Wij hadden net zo een mooi ritme erin. Dat is natuurlijk normaal voor een baby, maar dat maakt je allemaal wel even iets meer onzeker. Ik hoop dat een beetje duidelijk is met wat ik bedoel.
je kunt toch gewoon de flessen om de 4 uur geven? dus 8-12-16-20-24 ??
En dan kun je al kijken of ze nog wakker wordt voor de laatste van 24 uur… Wat je ook kunt doen is de flessen voller doen, maar ik weet niet of ze ze dan ook leegdrinkt??? Denk dat het toch gewoon even een kwestie van proberen is…
Succes!!
ja bij thomas vonden ze op het cb dat de laatste fles er af mocht/,moest
dus meer overdag in de fles, en dan tegen 8 uur de laatste
(hier krijg ik het niet voor elkaar dus ik blijf gewoon zo als ik het nu hebn en wanneer hij honger heeft (en dat is soms wel vaker dan om de 4 uur)
bedankt voor de reactie’s. Heb het van zaterdag op zondag nacht geprobeert. Zij heeft om 21:00 uur zijn laatste flesje gedronken en geslapen tot de volgende ochtend 07:30 uur. Wel even om 4 uur wakker geworden maar met speen weer ingeslapen! Dat ging dus perfect :thumbup:
De afgelopen nacht was echter weer 3x niets. Kimmetje hier wil het dus ook niet lukken.:roll: Om 02:30 uur werd zij al wakker en heeft het volgehouden tot 04:00 uur. Toen toch maar weer een flesje gegeven. Deze heeft zij niet opgedronken. Daarna weer in bed, maar werd iedere keer weer wakker en zo ging dat door tot 06:30 uur. Nou moet ik het er wel bijvertellendat zij neusverkouden is.
Vandaag spuitjes gehad en mag zij dus niet ingebakert slapen, dus dat kan ook wel eens een rampnacht worden. Doe vandaag wel de late voeding, omdat zij overdag erg weinig heeft gedronken. Ga het later nog wel een keertje proberen.