ineens huilen

hoii

onze kleine meid krijgtnu 6 keer 120 ml

en sliep tot voor kort daar heerlijk op door.

nu huilt ze overdag na ogeveer 2 uurtjes gigantisch en hapt der speen nog net niet op ook s’nachts komt ze weer om 3 uur half 4 ipv 6 uur

zou ze echt zo een honger hebben dat ik er nog meer moet geven

vind al dat ze behoorlijk wat drinkt

en echt krampen heeft ze niet … maar geef welal cinababy

iemand tipje?

groetjess

ik weet niet hoe snel die hoeveelheden op mogen lopen, ik gaf namelijk bv in die tijd, maar zou je niet even de cb-lijn kunnen bellen… volgens mij kan het geen kwaad als je 150 in de fles aan gaat bieden… drinkt ze het niet op, ook prima, maar drinkt ze het wel, en slaapt ze langer, is het dan toch dat geweest… slaapt ze nog steeds niet goed, zou je verder kunnen kijken naar iets anders… maar zoals je het beschrijft is het gewoon honger…

Onze kleine meiden hebben tot 7 weken 6 keer 120 gekregen. Ze aten toen ook om de vier uur. Een nachtvoeding is dan dus heel normaal. Ik zie dat jouw kleintje 19 dagen oud is, dus een nachtvoeding lijkt mij heel normaal. Wij zijn met 7 weken over gegaan op 150 cc per voeding. Toen pas gingen de dames 's nachts doorslapen. Overdag krijgen ze nog steeds om de vier uur voeding.

Als je wilt weten wat ze mag eten per dag kun je kijken naar 150cc per kg gewicht, gedeeld door het aantal voedingen.

Onze kleine meiden hebben tot 7 weken 6 keer 120 gekregen. Ze aten toen ook om de vier uur. Een nachtvoeding is dan dus heel normaal. Ik zie dat jouw kleintje 19 dagen oud is, dus een nachtvoeding lijkt mij heel normaal. Wij zijn met 7 weken over gegaan op 150 cc per voeding. Toen pas gingen de dames 's nachts doorslapen. Overdag krijgen ze nog steeds om de vier uur voeding.

Als je wilt weten wat ze mag eten per dag kun je kijken naar 150cc per kg gewicht, gedeeld door het aantal voedingen.

hoii

tis niet dat ik idd geen nacht voeding wil geven hoor maar zesliep door en ben bang als ik nu dus weer aan de nacht ga beginnen dat er weer in gaat sluipen dat wil ikliever niet natruulijk

ga vanaaf eens proberen wat meer aan te bieden en zat ook te denken aan friso extra voor de nacht valt ietsie zwaarder… iemand ervaring mee?

groetjess