Ineens heb ik een beroemde neef! (band de staat)

Mijn jongste neef speelt al heel lang in een rockband. Nu is het absoluut niet mijn muziek, maar ik kreeg laatst een uitnodiging voor hun cd-presentatie. Een cd :shock: mijn kleine freewheelende neefje???

En tot mijn verbazing hoor ik ineens overal de bandnaam opduiken; in de krant, op de radio en nu zelfs bij 3fm :thumbup: :thumbup: Ik kon helaas niet bij de cdpresentatie zijn omdat ik mijn enkelbanden heb gescheurd, maar ben wel apentrots op hem :inlove: En natuurlijk staat de cd hier te pronken, door de band persoonlijk gesigneerd! n ik vind de muziek veel leuker dan ik had gedacht :mrgreen:



Voor de liefhebbers http://www2.hku.nl/~torre/wordpress/?p=220



http://www.destaat.net/ mijn neef is de 3e op de 2e foto, hij speelt bas.

GAAAAAF :smiley: :dance:



Gefeliciteerd :slight_smile:

met als toeslag nog even deze recensie over hun laatste optreden gisteren :dance:(ik geloof dat ik maar eens handtekeningen ga verzamelen)



http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=40996321&news=41299691&type=-1

super :thumbup: :thumbup: :clap: :clap: :clap: :clap:

Knap werk :thumbup:

Kon er niet echt rock uithalen :think: :think: :think: Of ben ik gewoon harder gewend en heet dit ook gewoon rock :think: :think:



En die handtekeningen vast verzamelen is nog niet zo`n gek idee :lol:

Leuk, lijkt me een leuke band! :smiley:

Wat goed zeg :thumbup:

Vind het een leuk nummer.

Nou, wij zijn fan! Ik vind het een beetje Talking Heads/jaren 80 stijl.



Maar errug leuk, daar wil ik wel de hele d van beluisteren. :mrgreen:

grappig, strak clipje! En ik zie dat ze op de hku zitten? of een paaar van de bandleden? (zelf ook hku gedaan, dus dat schept een band :mrgreen: )

Wat leuk zeg :thumbup:

Zow Maartje ik vind het een kei leuk nummer… :inlove: :thumbup:

En een lekkere vent die neef van je… :drool:

ja, leuk he :thumbup: vroeger maakte hij met zijn band altijd echt takkeherrie :silenced: dus ik ben zeer verrast met deze cd :dance: Vind het dan toch knap dat hij altijd zijn droom heeft gevolgd en samen met zijn beste vriendje van de basisschool (Torre) zo ver is gekomen. Het is echt een jongensdroom die uitkomt nu!

Da’s ook grappig!



Jeroen is nu ook bezig met het oprichten van een band… 'k ben benieuwd welke kant dát op gaat haha :mrgreen:

Pino wat stoer zeg… :thumbup:

Haha, dat zou grappig zijn als zij zo beroemd werden. Ben ik straks ‘de vrouw van’ :mrgreen:

Maartje, volgens mij was De Staat gisteren bij 3FM bij Giel? Tenminste, ik geloof dat dat op de radio was toen ik naar m’n werk ging. Tof zeg!

Ja, dat klopt!! De sufferd zei tegen mij dat het donderdag was (staat ook op hun website :wall: )… Ze moeten er echt nog ingroeien maar de cd is heel goed binnen gekomen in de top 100 :thumbup:

En ik ga ze bewonderen op Dauwpop festival in Hellendoorn,want daar komen ze ook met hemelvaart.

He leuk, ben benieuwd wat je er van vindt!

@Cynthia wrote:

Haha, dat zou grappig zijn als zij zo beroemd werden. Ben ik straks ‘de vrouw van’ :mrgreen:




Jaja, en ik “de vrouw van die ander” :mrgreen: :mrgreen: