Ineens hazeslaapjes overdag

Sinds 1,5 week wil ons mannetje overdag niet meer zo goed in zijn wiegje slapen. Na een voeding en even knuffelen en verschonen leg ik hem in zijn wiegje en meestal slaapt hij dan vrij snel. Maar nu wordt hij meestal al na 3 kwartier wakker en wil dan niet meer slapen, terwijl hij dat eerder nooit had. Als ik hem bij me leg slaapt hij wel weer en in de kinderwagen wil hij ook wel slapen, vaak wel een paar uur, dus hij is wel moe. En ook 's nachts en 's avonds is het slapen geen probleem.

Ik wil hem eigenlijk overdag niet altijd in de kinderwagen laten slapen, maar ik kan ook niet de hele dag met hem op de arm lopen.

Wie heeft er tips?

tja…

misschien als hij wakker wordt gewoon laten liggen? Dan ff laten brullen, hier valt ze dan vaak weer in slaap.

Of als hij wakker is ff ernaartoe gaan, speentje geven, muziekje aan?

hier nog 1tje die alleen maar hazenslaapjes doet overdag van maximaal 30 minuten per keer

kyano doet sinds kort ook maar korte slaapjes van 3 kwartier

dus is hij vaker beneden en zit hij in de wipper of ligt hij in de box :mrgreen:

Er even heen gaan en speentje enz probeer ik meerdere malen, maar helaas. En laten huilen, tsja, probeer ik ook wel eens, maar vind het dan op een gegeven moment toch te lang duren.

Judith, hoe lang kan Keano dan in de box of wipper liggen zonder te huilen?

San, wat doe jij dan de rest vd tijd met Mel?

ik voer sinds vandaag wel in naar bedje en even laten huilen enzo…

Ik deed overdag mijn ding en af en toe melinda op de arm

ook niet lang :mrgreen:

het is vaak afwisselen hier

dan zit ie ook weer bij me op de bank

erg vermoeiend soms :o

het meest zit hij in zijn wipper,dan heb ik mn handen vrij om iets te doen en hij vindt het heerlijk om te kijken wat ik allemaal aan het doen ben :mrgreen:

de box is meestal maar 15 minuten dan is ie het beu

Ik vind het ook erg vermoeiend een baby die niks anders wil dan bij je zijn… :?

Bedoel kan toch moeilijk de hele dag met haar bezig zijn…

Het huishouden moet ook gedaan worden…

Allereerst gefeliciteerd met de kleine :inlove:

Kan natuurlijk ook zijn dat je kleintje in n sprongetje zit :wink:

Fieke had hier ook erg veel last van en wilde alleen maar bij me zijn en vast gehouden worden.

Ben me in t boek gaan verdiepen en adh daarvan heb ik Fieke zoveel mogelijk bij me gehouden en

merkte dat t dan t snelste over ging :thumbup:

Mijn huishouden dat deed ik als ze waker was en dan in de draagdoek en dan kon ik stfzuigen en dwijlen en

zelf mn eten al klaar zetten.

Ik blij zij blij en dus iedereen blij.

Ik weet dat die fases weer overgaan en hoop dat dat bij jullie ook snel over is :hug: