Vanaf het begin af aan, gingen alle kids om 7 uur naar bed. Moe of niet… de avond is voor de ouders
Het ging ook altijd prima, alle kids gingen liggen en vielen vanzelf in slaap.
Maar sinds 2 dagen is het drama met Quin. Gillen, gillen, gillen. En hij gaat uuren door… Nu zijn we net terug van vakantie, misschien heeft het daarmee te maken (hoewel hij daar prima sliep) maar het is echt hopeloos nu.
Compleet hysterisch is gewoon :shock: We gaan al af en toe naar binnen, even aaien en dan weer weg. Als ik hem over zijn rug wrijf en op zijn billetjes klop, wordt hij rustig, maar zodra ik weg ben… DRAMA.
Overdag heeft hij het ook. Als hij niet moe is, hoeven we echt niet te proberen hem op bed te leggen, want hij breekt de tent af. En sja…dan halen we hem er dus uit :shifty:
Wie o wie heeft er, naast het steeds even naar binnen lopen, nog meer tips?
Geen andere tips dan die je al doet. Hier duurde het ook een aantal dagen hoor voordat het beter ging.
Ik zette ook altijd opnieuw het muziekje aan als ik even ging kijken. :think:
Slaapt Ryan er wel doorheen?
In ieder geval dikke knuffel :hug: weet helaas te goed hoe het is
Ja, Ryan slaapt er dus gewoon doorheen :lol: Amy ook, maar die ligt een kamer verder. Gelukkig maar!
:shifty: Het lijkt ook stiller te worden… :shifty:
Hier ook hetzelfde… nu sinds twee dagen
Ik wist me geen raad meer, heb Mica gisteren laten huilen op een gegeven moment, babies leggen het toch een keer af tegen de slaap. Het zal misschien ook met de warmte temaken hebben denk ik.
Nu ligt ze ook weer te huilen, heb haar net een kwartier geleden getroost, weer teruggelegd, toen vielen haar ogen dicht, ik probeerde weg te sluipen enjahoor, begon ze weer te huilen.
Ik heb toen rustig welterusten gezegd, over het buikje geaaid en ben toen weggegaan. Het wordt nu een zielig 'ik ben moe’jammertje, dus ik denk dat ze zo wel in slaap valt
Ik heb Mika dus niet uit bed gehaald om te troosten. Ik keek hem ook niet aan. Alleen even een aai, dekentje goed, muziekje aan en weer weg. De eerste dag ging hij wel 1,5 uur lang compleet uit zijn plaat. Uiteindelijk vallen ze wel in slaap ja, maar ze geven niet zomaar op :mrgreen:
De dagen erna was het nog even brullen en dan steeds sneller zo’n vermoeidheidshuiltje. Dan ging ik er ook niet meer heen, want dan begon het weer opnieuw. Hij moest zichzelf echt even in slaap jammeren leek het wel.
Nu speelt ie soms nog wel een half uur voor ie gaat slapen maar huilen is er niet echt meer bij. Af en toe nog eventjes als het een drukke dag is geweest.
's Avonds halen we hem ook niet uit bed hoor! Overdag is het nu 2x voor gekomen. Ook niet slim, dus we houden hem nu maar gewoon op als hij niet moe is. Voor het gemak gaan de heren namelijk samen naar bed, maar die tijd is dus voorbij
Misschien is het wel een sprong ofzo, al heb ik hem nog niks nieuws zien doen.
Met 10 maanden had Mats ook zo’n periode! Gillen, gillen, gillen, en hoesten door het gillen :wall: Radeloos waren we…
Na een week ongeveer maakte Mats ineens een reuzensprong. Kon hij met 10 maanden alleen nog maar liggen en van rug naar buik draaien… een maand later kon hij rollen, tijgeren, kruipen, staan en langs de tafel lopen! Ik heb dus het vermoeden dat hij daardoor zo overstuur raakte.
Na een week was het ook weer over hier.
Sterkte!
Ik denk dus ook dat hier een sprong bezig is, ze wil namelijk ineens gaan staan, op handen en voeten met haar bibs omhoog. En dat houdt ze vijf tellen vol en gaat vervolgens zitten, om verbaasd rond te kijken.
Ik probeer in ieder geval streng te blijven, maar soms weet ik het ook even niet meer. Denk dat alle mamas dat wel hebben.
Sinds drie dagen heeft mijn moppie het ook!
Komt echt door de warmte heb ik hier gemerkt!!
Kian had dat ook heel erg rond 11 maanden. Het heeft 3 weken geduurd. Na vanalles proberen, hebben we hem uiteindelijk maar laten huilen. Het duurde een keer wel 1,5 uur. Dan zit je echt niet lekker onder. Maar uiteindelijk hield het dus ook wel op. Wat wel een beetje hielp was een nachtlampje op de gang en zijn deur open laten.
Hier ook gehad. Alleen jammere was dat het op vakantie in de tent was. Dus zijn we van pure ellende maar eerder naar huis gegaan. En nu laat ik haar gewoon even huilen en slaapt ze weer prima
Nou…meneer slaapt inmiddels weer prima.
Zijn tand is door :mrgreen: Niks geen tekenen van een tand in aantocht, maar de volgende dag zat hij er dus mooi wel
Ahh das fijn! :thumbup: :dance:
Pff, hier is het ook lekker mis. Sinds 3 dagen. Overdag gaat het laten huilen wel, 's avonds ook. Maximaal een kwartier. Maar hij wordt dan rond deze tijd weer wakker (ligt er normaal gesproken gewoon om 7 uur in), en huilt dan zo erg, dat hij zich helemaal verslikt en helemaal overstuur is. Na een half uur is het dan nog niet over. Eerst geprobeerd met een aai en muziekje aan, maar hij is zo overstuur. Nu zit hij maar bij papa. Als hij zo overstuur is lukt het me niet om hem te laten huilen zo lang. Wie weet ook een sprongetje. Of gewoon de warmte. Het is helemaal nieuw voor ons. Nouja, we zien wel wat er verder gebeurt. Hopen dat het over gaat binnenkort.
Fijn dat het bij jou weer over is!
Nou…hier is het drama met slapen gaan niet meer zo erg. Tegenwoordig wordt hij ergens rond een uur of 2 wakker om het te gaan huilen en niet meer op te houden
:hug: Klinkt niet best…
En als je om 2 uur wat te drinken geeft?
sterkte