Hoi,
Ik ben op zoek naar Indianenkleding voor een jongen… Maat 110/116 ongeveer…
Weet iemand waar ik dit nog kan vinden deze tijd van het jaar? Voor niet teveel geld… :shifty:
Groetjes,
Noortje
ik weet niet waar het voor is, maar met een tooi kom je al een heel eind. n had laatst schoolkamp met indianen thema, en die had toen dus een tooi (van een feestwinkel) en ik had een shirt gemaakt met met flock een totempaal erop.
Dank Fiep…
Met dit idee kan ik idd ook wel wat mee.
Het is voor juffendag op de psz. Dit jaar hebben ze thema Indianen!
heb vorig jaar zelf geknutseld voor kleuterfeest van onze 2e zoon.
Was erg leuk om te doen en resultaat was ook wel geslaagd vond ik zelf.
Zit nu in de verkleedkist.
Vind het idee van Fiep :thumbup: .
Ik heb een echt indianenpak van broek met shirt, maak vnaaf even een foto voor je als je wilt. Was hier ook vorigjaar voor juffendag.
@Kimmie1976 wrote:
Ik heb een echt indianenpak van broek met shirt, maak vnaaf even een foto voor je als je wilt. Was hier ook vorigjaar voor juffendag.
Foto zou top zijn… en een prijs ook…
Foto heb ik even van iemand anders “geleend” want Valentijn slaapt uiteraard en ik ben bang dat hij wakker wordt als ik in zijn kast ga spitten :shifty: Maar het gaat om exact hetzelfde pak :thumbup: En de prijs :think: :think: € 6,50 voor het pak excl. vzk? Vzk zijn € 4,- met DHL. Roep maar of je het wat vindt… of niet natuurlijk :thumbup:
nog even een eigen creatie laten zien…
Heb een supermooi indianenpak van Kim overgenomen, maar had ook zin om nog even wat te maken…
Een t-shirt inknippen … kraaltjes eraan, met textielstiften een totempaal getekend en gekleurd…
Zo lijkt het wat meisjesachtig misschien, maar het staat hem leuk en helemaal op de Indianenbroek van Kim.
Ben best trots op mijn totempaal…hihi…
Oh wat gaaf geworden Noortje :shock: :thumbup: :thumbup: Jij bent goed bezig geweest :mrgreen: Show je nog een totaalplaatje, of show jij geen kindjes :shifty: Ben best nieuwsgierig nu :inlove:
echt helemaal leuk!!!
Dank…!
Wil het totaal nog wel showen, maar Stan is nu ziek, dus die ga ik niet lastig vallen… Foto volgt zsm, oké?
:-*
Snap het helemaal, zieke kindjes die niet fit zijn moet je lekker met rust laten :hug: :hug: Knuffie voor hem :hug: :-*
Mijn indiaan! :inlove:
:inlove: :inlove: :thumbup: :-*
Leuk! En leuk idee ook :thumbup: :thumbup: