Ik zit vanavond wat te rommelen! :shock:
Tenminste dat denk ik, want ik heb zoiets nog nooit gevoeld. Hiervoor wel harde buiken gehad, maar dit voelt anders.
Ik voel samentrekkingen in mijn onderbuik met wat trekkerige pijn die doorlopen in mijn heupen en onderrug. Alsof iets langzaam samentrekt, ongeveer 20 a 30 seconden vasthoudt en dan weer langzaam loslaat. Bij het samentrekken ook wat steken in mijn onderbuik bij mijn liezen en in het gebied van mijn schaambot. Niet pijnlijk, heb wel ergere menstruatiekrampen gehad, maar wel vervelend trekkerig.
De pijnlijke delen zitten dus vooral onderaan, de rest van mijn buik wordt gewoon heel hard. Kindje beweegt ook behoorlijk daarbij.
En die samentrekkingen komen sinds een uur of 10 vanavond regelmatig; om de 7 a 8 minuten.
Ik las al ergens dat je echte weeen wel onmiskenbaar herkent. Maar wat kunnen dit zijn? Indalingsweeen? Gisteren was ons kindje nog maar een klein stukje ingedaald namelijk…
Vind het wel spannend hoor, deze verandering. Maar het kan natuurlijk net zo goed nog niets zijn… Vriendlief wordt er iig behoorlijk nerveus van… :lol:
Bij mij begon de bevalling op deze manier!! Duurde wel even, dit was bij mij zeg maar de aanloop naar het echte werk.
Overigens bleven de weeën bij mij gedurende die hele ontsluitingsfase op dezelfde plek: heupen/onderrug. Alleen werden ze dus wel veeeel sterker!
Dus misschien heb je mazzel vandaag! Succes!
Ik dacht dat ik het me inbeeldde… maar ze worden wel ietsjes sterker steeds :shock: Nog maar niet tegen Ruudje gezegd, dan wordt 'ie helemaal nerveus.
Ik las ook het topic van Esje van woe 18/2. Daar duurde het nog goed 24 uur. Dus ik ga er niet vanuit dat het rap zal gaan…
Oeioei, vind het spannend of het doorzet… we wachten af!!!
die krampjes had ik 4uur lang en toen stopte het ineens en 3uur later lag lucas op mijn buik dus ik ben benieuwd hoe lang het bij jou nog duurt(of geduurd heeft misschien wel )
sterkte met de spanning
groetjes schaapie
Whoeoeoeoej!! Spannend!!! Heb je je wijffie in je armen meid???
Ennnnnn??? :shifty: :inlove:
Het waren inderdaad indalingsweeën. Ze stopten rond een uur of 1 ofzo, ik was naar bed gegaan. En nu voel ik het kindje heel goed laag zitten!! D’r kontje zit niet langer tegen mijn ribben aan, maar een cm of 3/4 eronder. En um… als ik mezelf zeg maar ‘toucheer’ (ik ben een erg nieuwsgierig mens, sorry :oops: ) dan voel ik d’r koppie!!! :inlove: :inlove:
Dus nog geen beeb uit buik hier, maar ik vond het toch erg gaaf! Toch weer een stapje dichterbij ofzo! Heb Rudie ook laten voelen en hij zit dan met zijn vingers letterlijk maar 1cm van het hoofdje zijn kindje af en dat vond ie toch wel een erg vet idee. En tegelijkertijd maakte het 'm supernerveus, mannen… :wall: :inlove: