indalingsweeen met 25 weken

zoals de titel beschrijft heb ik sinds 2 dagen indalingsweeen die ik nog erg goed herken aangezien ik ze nog herken van de zwangerschap van floris die nog niet zo ontzettend lang geleden is.



de steken in mijn vagina liegen er soms niet om,maar ik vraag me af of dit niet erg vroeg is?

Dat heet toch geen weeen?



Maar goed, ik had ze ook al met 26 weken…

Erg vervelend, maar kan normaal zijn hoor… :hug:

zo noemde de verloskundige ze de vorige keer.



ik moet morgen toch op controlle plus een echo dus dan zullen we het wel zien…met 25 weken indalen lijkt me erg vroeg.

Ik had dat ook heel erg vroeg, zo rond de 28 weken.

Ik maakte me eerst heel erg ongerust door die steken, heb ze ook heel erg lang gehad :frowning:

En volgens mij is het niet eens erger dat ze zo vroeg indalen, ze komen pas echt vast te zitten rond de 34 a 38 weken.

@merel33 wrote:

zo noemde de verloskundige ze de vorige keer.



ik moet morgen toch op controlle plus een echo dus dan zullen we het wel zien…met 25 weken indalen lijkt me erg vroeg.




Ik denk dat ze gaan zeggen dat het normaal is hoor. Er zijn meerdere vrouwen (ik dus ook) die dit hebben gehad. Het is vooral vervelend maar zorgelijk is het niet.



Maar ik zou het morgen inderdaad gewoon aangeven.



Vind het wel raar dat je vk het weeen noemt eigenlijk? Vind het echt helemaal niet op weeen lijken… 8) Beetje onnodige ‘bangmakerij’ ook… :shifty:



Komt vast allemaal goed meid. Gewoon aangeven… :thumbup:

Mijn vk noemt het rommelen :wink: En het kan ook zijn dat je kindje misschien bekken in bekken uit gaat. Ik had ook last van harde buiken en steken en menstruatiezeur in buik en rug een aantal dagen terug. Herken het van indalen, maar ook van paar dagen voor bevalling. In mijn geval gaat beeb gewoon een keer “spelenderwijs” bekken in en weer uit, wat volgens mijn vk dezelfde “klachten” kon geven.

hier heet het ook indalins weeën hoor :wink:

Maar het kan inderdaad al erg vroeg zijn.

Riley was ook ingedaald met 25 wkn.

Ook gevoelig, maar geen weeën, alhoewel mijn VK dat ook zo noemde, vind ik het niet ‘lijken’.



Maar aangeven is nooit een prob!

Vind weeen ook een raar woord, werd hier ook niet gebruikt…

Als ik aan weeen denk, denk ik aan bevallen…

En dat is bij indalen (gelukkig) nog niet aan de orde… :angel: